خانهآمارهای تجارت الکترونیک۲۳ درصد از شرکت های آلمانی در تجارت الکترونیک فعال هستند

۲۳ درصد از شرکت های آلمانی در تجارت الکترونیک فعال هستند

23 درصد از شرکت های آلمانی در تجارت الکترونیک فعال هستند

بر اساس جدیدترین پژوهش اداره فدرال آمار آلمان از هر ۴ شرکت آلمانی یکی از آن ها محصولات یا خدماتش را از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی، اپلیکیشن موبایل می فروشد.

این گزارش نشان می‌دهد فعالیت تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی محصولات و خدمات نزدیک به ۱۹ درصد از درآمد این شرکت ها را شامل می‌شود. با لجیتو همراه باشید.

 

رابطه فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک با تعداد کارکنان

گزارش Destatis همچنین این واقعیت را بیان می‌کند که سهم فروش آنلاین محصولات و خدمات برای شرکت‌هایی که کارکنان بیشتری دارند، کمتر است. شرکت های کوچک تر با کمتر از ۱۰ کارمند، ۲۶درصد از درآمد خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی و موبایلی و فروش در شبکه های اجتماعی بدست آورده اند، شرکت های کوچک با ۱۰ تا ۴۹ کارمند ۲۳ درصد درآمد خود را از این طریق کسب کرده اند، این رقم برای شرکت های متوسط با ۵۰ تا ۲۴۹ کارمند و شرکت های بزرگ با ۲۵۰کارمند و بیشتر ۱۸درصد بوده است.

 

۱۸درصد از درآمد فروش اینترنتی شرکت های آلمانی از طریق بازارهای اینترنتی فروش واسطه ای بوده است

هرچند بیشتر درآمد حاصل تجارت الکترونیک این شرکت ها یعنی حدود ۸۲ درصد، از طریق فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه موبایلی خودشان بدست آمده است اما نکته قابل توجه اینکه ۱۸ درصد از این درآمدها به واسطه عرضه کالاها و خدمات در بازارهای اینترنتی واسطه فروش یا واسطه پستی مانند بوکینگ، eBay یا آمازون بوده است.

 

خرده فروشی آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی یا موبایلی و یا فروش در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در آلمان ۸۱درصد از کل فروش را شامل می شود در حالی که میانگین این رقم در دیگر کشورهای اتحادیه اروپا تنها به ۱۴ درصد می رسد.
 

start campaign

فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید

خدمات لجیتو برای کسب و کار شما

بیشتر بدانید

امتیاز به این مقاله

ahmad.rasouli.rostami@gmail.com

بدون نظر

پیام بگذارید

19 − سیزده =