خانهاستارتاپ ها۳۰ استارتاپ لجستیک که باید بشناسید – بخش دهم (۳۰-۲۸)

۳۰ استارتاپ لجستیک که باید بشناسید – بخش دهم (۳۰-۲۸)

30 استارتاپ لجستیک که باید بشناسید – بخش دهم (30-28)

در دهمین و آخرین قسمت از مجموعه مقالات «۳۰ استارتاپ لجستیک که باید بشناسید» به معرفی ۳ استارتاپ لجستیک شیپ (Shyp)، پستمیت (Postmate) و دوردش (DoorDash) حمل و نقل و توزیع کالا خواهیم پرداخت. با لجیتو همراه باشید.

ارسال کالا همواره یکی از چالش‌های پیش روی فروشگاه های اینترنتی بوده است و در ادامه به معرفی دو استارتاپ لجستیک (Logistics) آمریکایی Postmate و Shyp خواهیم پرداخت که سعی دارند با ارائه خدمات با کیفیت به فروشگاه های اینترنتی امکان ارائه تجربه‌ای بهتر به خریداران را مهیا سازند.

 

استارتاپ لجستیک شیپ (Shyp) فرستادن هر چیزی را آسان می‌کند.

استارتاپ لجستیک شیپ (Shyp) فرستادن هر چیزی را آسان می‌کند.

 

استارتاپ Shyp

مکان: مانتین ویو، کالیفرنیا | کارمند: حدوداً ۱۹۵ نفر | تأسیس: ۲۰۱۳ | بودجه کل: ۶۲ میلیون دلار

 

ساکنان شهر‌های شلوغ از اینکه برای ارسال بسته‌های خود در صف‌های طولانی بایستند، متنفر هستند.

استارتاپ لجستیک شیپ (Shyp) فرستادن هر چیزی را آسان می‌کند. مشتریان تصویری از کالای مورد نظر خود می‌گیرند و تقاضای یک سواری می‌دهد. پس از آن یک حامل شیپ در زمان و مکانی مناسب کالا را تحویل می‌گیرد و مشخص می‌کند که از میان شرکت‌های USPS ،FedEx و UPS ارزان‌ترین گزینه برای ارسال کدام است و بسته را به مقصد تعیین شده ارسال می‌کند.

این شرکت در سنفرانسیسکو، نیویورک، شیکاگو و لس آنجلس فعالیت می‌کند. آنها ده‌ها هزار مشتری با نرخ مشارکت قابل قبول دارند. تعداد ارسال‌های این شرکت در سال گذشته ۵۰۰% افزایش داشته است و تعداد مشتریان آنها نیز به طور ماهیانه با ۲۰ درصد افزایش همراه بوده است.

 

ایده استارتاپ لجستیک پستمیت (Postmate) این است که با ارائه لجستیک محلی و بر اساس تقاضا تمام تاجران را قادر سازد تا خدمات خود را در ابعاد بالا ارائه دهند.

ایده استارتاپ لجستیک پستمیت (Postmate) این است که با ارائه لجستیک محلی و بر اساس تقاضا تمام تاجران را قادر سازد تا خدمات خود را در ابعاد بالا ارائه دهند.

 

استارتاپ Postmates

مکان: سنفرانسیسکو، کالیفرنیا | کارمند: حدوداً ۲۵۰ نفر | تأسیس: ۲۰۱۱ | بودجه کل: ۱۳۸ میلیون دلار

 

ایده استارتاپ لجستیک پستمیت (Postmate) این است که با ارائه لجستیک محلی و بر اساس تقاضا تمام تاجران را قادر سازد تا خدمات خود را در ابعاد بالا ارائه دهند. این شرکت دارای بزرگترین ناوگان (۲۰۰۰۰+) تحویل در زمان تقاضا (On-Demand Delivery) در ۴۰ شهر بزرگ آمریکا است.

آنها با نام‌های تجاری عمده مانند استارباکز (Starbucks)، چیپوتل (Chipotle)، والگرینز (Walgreens) و اپل (Apple) همکاری می‌کنند. این استارتاپ با دسترسی به پایگاه بزرگی از مصرف‌کنندگان و ۱۳۸ میلیون سرمایه، بهترین موقعیت را برای هرچه ساده‌تر کردن این صنعت دارد.

 

استارتاپ لجستیک دوردش (DoorDash) از ناوگان رانندگان خود به منظور توانمند سازی رستوران‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان در فواصل دور کمک می‌کند.

استارتاپ لجستیک دوردش (DoorDash) از ناوگان رانندگان خود به منظور توانمند سازی رستوران‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان در فواصل دور کمک می‌کند.

 

استارتاپ DoorDash

مکان: سنفرانسیسکو، کالیفرنیا | کارمند: نامعلوم | تأسیس: ۲۰۱۳ | بودجه کل: ۱۸۷ میلیون دلار

 

رستوران‌های محلی تنها می‌توانند خدمات پیکی خود را در منطقه‌ای محدود ارائه دهند. استارتاپ لجستیک دوردش (DoorDash) از ناوگان رانندگان خود به منظور توانمند سازی رستوران‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان در فواصل دور کمک می‌کند.

هدف آنها این است که کسب و کارهای کوچک را قادر سازد تا ارسال مرسولات خود را با روشی مقرون به صرف و راحت انجام دهند. استارتاپ دوردش در راستای تحقق این هدف امکان ارسال مواد غذایی را برای مشتریان تجاری خود امکان‌پذیر کرده‌است.

دوردش بیش از ۱ میلیون مشتری دارد و در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا فعالیت می‌کند.

 

start campaign

خدمات لجستیکی لجیتو

انبارداری، بسته بندی و توزیع کالای شما در ایران

بیشتر بدانید

امتیاز به این مقاله

mosenb7@outlook.com

بدون نظر

پیام بگذارید

سیزده − پنج =