خانهفروشگاه های اینترنتی۸ روش برای راه اندازی یا خرید فروشگاه اینترنتی در میانه زندگی – قسمت سوم

۸ روش برای راه اندازی یا خرید فروشگاه اینترنتی در میانه زندگی – قسمت سوم

8 روش برای راه اندازی یا خرید فروشگاه اینترنتی در میانه زندگی - قسمت سوم

راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی و ورود به عرصه تجارت الکترونیک می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد. استفاده از تجربه دیگران در این راه می‌تواند بسیار مفید باشد. با لجیتو همراه باشید.

در بخش اول و دوم این مطلب در خصوص اهمیت مسائلی همچون امکان سنجی فروش محصول، لزوم انتخاب تجارتی بکر و دست نخورده و استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های پیشگام در عرصه تجارت الکترونیک صحبت کردیم. در ادامه این مطلب به بررسی سه عامل مهم و تأثیر گذار دیگر خواهیم پرداخت.

 

۶- وقتی برای ساخت سایت یا فروشگاه اینترنتی آماده شدید، از یک سرویس تحت وب استفاده کنید که خودش کارهای پس‌زمینه تجارت الکترونیک را مدیریت کند

کریستا فابریگراس، یک تحلیلگر تجارت الکترونیک در FitSmallBusiness، برای آغاز تجارت الکترونیک خود توجه خاصی به شاپیفای (Shopify)، ووکامرس (Woocommerce) و بیگ‌کامرس (BigCommerce) دارد. به گفته وی هر دوی این پلتفرم‌ها به سادگی به کانال‌های خرید متعددی همچون آمازون (Amazon)، فیسبوک (Facebook)، ای‌بی (eBay) و پینترست (Pinterest) متصل می‌شوند و هر استارتاپ موفقی نیاز دارد برای گسترش بازار خود از این کانال‌ها استفاده کند. او در همین ارتباط گفت:

 

بطور اساسی، اگر که شما بتوانید وارد یک وبسایت شوید و تصویری را روی آن بارگذاری کنید، پس خواهید توانست روی این دو پلتفرم نیز یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید و سپس کارتان را مطابق با نیازهایتان به کانال‌های دیگر نیز گسترش دهید.

 

به گفته بی‌ال اوچمن (B.L. Ochman)، کارآفرین بخش تجارت الکترونیک، وی با بودجه محدود و توانایی‌های تکنیکی صفر توانسته است روی پلتفرم شاپیفای یک فروشگاه برای محصول خودش Funwalkers ایجاد کند: پلاک‌های جالبی که روی واکرها و اسکوترهای افراد مسن نصب می‌شوند.

به گفته اوچمن که دارای پس زمینه ۳۰ ساله در بخش بازاریابی است، این بسیار مهم است که برای بهره‌گیری از اینترنت و همچنین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی یک استراتژی داشته باشید. به عقیده وی اگر لازم است باید در کلاس‌های اینترنتی بازاریابی نیز حضور یابید.

 

سرویس‌های تحت وبی همچون شاپیفای (Shopify) و ووکامرس (Woocommerce) به شما کمک می‌کنند تا راحت‌تر فروشگاه اینترنتی خودتان را مدیریت کنید.

سرویس‌های تحت وبی همچون شاپیفای (Shopify) و ووکامرس (Woocommerce) به شما کمک می‌کنند تا راحت‌تر فروشگاه اینترنتی خودتان را مدیریت کنید.

 

۷- یک پلتفرم همکاری اقتصادی بسازید

این کاری است که دو معلم بازنشسته با نام‌های جو و دبرا مورنا با راه‌اندازی Babierge، که در زمینه کرایه و ارسال لوازم مربوط به نوزادان به خانواده‌های در حال سفر فعالیت دارد، انجام دادند. این یک ایده انحصاری نیست و هیچ هزینه‌ای هم برای وارد شدن به این تجارت لازم نیست. طبق آخرین آمار جمع‌آوری شده، Babierge در ۲۲ بازار در سرتاسر آمریکا حضور دارد.

بعد از یک سرمایه‌گذاری کوچک اولیه، مورناها مشغول فعالیت شدند و انبار و وبسایت خودشان را راه‌اندازی کردند. آنها وسایل مرتبط با نوزادان را به خانواده‌هایی که در محل زندگی خودشان به مسافرت آمده بودند ارائه می‌دادند و ۶ ماه بعد تجارت آنها با سود همراه شد.

 

۸- در نهایت، این گزینه برای شما وجود دارد که یک فروشگاه اینترنتی یا سایت از پیش ایجاد شده را خریداری کنید

فرصت‌های فراوانی در بازارهای تجارت اینترنتی مانند Flippa.com وجود دارد. شما می‌توانید کسب و کار مورد نظرتان را خودتان خریداری کنید یا اینکه از یک واسط برای تسهیل این فرایند استفاده کنید. اگر که شما به دنبال یک تسهیل کننده برای خرید وبسایت هستید می‌توانید از خدمات بنگاه‌های فعال در این حوزه استفاده کنید. داستین مونتگومری، بازاریاب دیجیتال شیپر سوپلایز (Shippers Supplies) می‌گوید:

 

این افراد برای امرار معاش وبسایت‌ها را خریداری کرده و می‌فروشند و می‌دانند به دنبال چه چیزی باشند.

 

این احتمال وجود دارد که اگر سایتی برای فروش قرار گرفته باشد نیاز به ارتقاء هم داشته باشد. اما با داشتن مهارت‌های درست و دانستن چگونگی انجام کار، شما احتمالاً خواهید توانست این وضعیت را تغییر دهید و آن کسب و کار را به تجارتی موفق تبدیل کنید.

امتیاز به این مقاله

mosenb7@outlook.com

بدون نظر

پیام بگذارید

چهار × دو =