همکاری تاکسی اینترنتی اسنپ و شرکت پست

5 سال پیش
همکاری تاکسی اینترنتی اسنپ و شرکت پست

مدیرعامل شرکت پست از تمایل مسئولان تاکسی اینترنتی اسنپ برای همکاری با پست و استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقلی شبکه گسترده ملی پست خبر داده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت پست، حسین نعمتی به عنوان معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه ای میزبان مدیران اسنپ بوده است.
چندی پیش نشست مشترکی میان مدیران بلندپایه شرکت پست و مدیران اسنپ برگزار شده است. به گفته حسین نعمتی، معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در این جلسه درباره بسترهای بالقوه و ظرفیت های موجود برای همکاری میان استارتاپ موفق اسنپ و شرکت پست گفتگو شده است.
مدیران اسنپ در این جلسه درباره شیوه فعالیت اسنپ، پوشش بازار و گستردگی فعالیت این شرکت، سهم اسنپ از بازاری تاکسی های اینترنتی و میزان اشتغال زایی این اپلیکیشن محبوب با آقای نعمتی صحبت کرده اند.

راه اندازی سرویس تحویل از محل استقرار مشتری

یکی از ظرفیت های موجود و مناسب برای همکاری اسنپ و شرکت پست که از سوی مسئولان اسنپ مورد توجه قرار گرفته و در این جلسه نیز مطرح شده است، استفاده از دفاتر پستی برای جذب راننده اسنپ و از طریق فراخوان های عمومی بوده است. همچنین راه اندازی سرویس تحویل از محل استقرار مشتری و استفاده از داده های گسترده شرکت ملی پست مانند نقشه های آنلاین نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفته است.

تلاش برای افزایش سهم بازار پست

به نظر می‌رسید مسئولان اسنپ و شرکت پست به دنبال راه اندازی یک مدل کسب و کار مشارکتی هستند. مدیرعامل شرکت پست از پیشنهادات مسئولان اسنپ استقبال کرده است و در جلسه برگزار شده از ظرفیت های شرکت تحت مدیریتش در زمینه حمل و جابجایی بسته و کالا و پهنه گسترده جغرافیایی ارائه خدمات توسط شبکه پست سخن توضیح داده است. حسین نعمتی به ضرورت دسته بندی سرویس های قابل ارائه در دفاتر پستی اشاره کرده است.
به گفته مدیرعامل شرکت پست می‌توان خدمات نیابتی را با همکاری بخش خصوصی ارایه و سهم بازار پست را افزایش داد.
در پایان جلسه مدیران اسنپ و شرکت پست قرار بر این شد تا مباحث و پیشنهادات مطرح شده در جلسه از سوی تیم های کارشناسی و بازاریابی هر دو شرکت مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گیرد و زمینه توسعه همکاری ها فراهم شود.

0

بدون دیدگاه