افزایش هزار دستگاه وانت بار به ناوگان پست

4 سال پیش
افزایش هزار دستگاه وانت بار به ناوگان پست

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست در آینده ای نزدیک شاهد افزایش هزار دستگاه وانت بار به ناوگان حمل و نقل شبکه پستی خواهیم بود.

حسین نعمتی در جلسه شورای اداری پست استان گیلان با حضور احمد جان بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استان ها، بیان کرد: بیشتر از دو هزار دستگاه موتور سیکلت به جهت به روزرسانی و مرمت شبکه توزیع و پیشرفت کیفیت مرسولات پستی، در اختیار توزیع کنندگان مرسولات در سال قبل، قرار گرفت.

حسین نعمتی افزود: در دوران شیوع کرونا، همکاران پست استان گیلان با تلاش و زحمات دوبرابر و بی دریق خود، نقش پررنگی را اعمال میکنند.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: گسترش زیرساخت ها و بستر خدمات رسانی به شهروندان و مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به بالارفتن ترافیک بسته های پستی در شبکه پستی، زمینه ی مناسبی را برای انتقال این مرسولات مهیا شود.

بهبود کیفیت خدمات پستی

نعمتی ادامه داد: امسال یکی از اولویت های مهم پست توسعه کیفیت خدمات پستی می باشد که درباره آن تمهیداتی نیز صورت گرفته است.

توسعه کیفیت خدمات در همه ی فازهای ارسال مرسولات پستی که شامل قبول مرسولات و رهسپاری و توزیع آن ها می شود، افزایش رضایتمندی مردم و همچنین ترافیک بیشتر را در پی خواهد داشت.

حسین نعمتی یادآور شد: طرح تحول و شتاب در شبکه پستی بسیار حائز اهمیت است و مدیران اجرایی باید عقد قرارداد همکاری با شتاب دهنده ها و اشتراک گذاری ظرفیت ها و زیرساخت های پست با مشاغل نوپا را با جدیت سرعت ببخشند.

پرداخت بر مبنای عملکرد از موضوعاتی بود که حسین نعمتی به آن اشاره نمود و گفت: این طرح با موفقیت در حال اجرا می باشد که به دنبال آن شاهد بالارفتن سطح انگیزه و خلق عدالت بیشتر در پرداخت های غیرمستمر به توزیع کنندگان هستیم.

منبع: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

0

بدون دیدگاه