افزایش مرسولات خرید اینترنتی در اصفهان و کردستان

4 سال پیش
افزایش مرسولات خرید اینترنتی در اصفهان و کردستان

کاهش خرید حضوری مردم در فروشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، سبب افزایش مرسولات خرید اینترنتی به ویژه در استان های اصفهان و کردستان شده است.

مدیرکل پست استان اصفهان با توجه به فعالیت بی وقفه پست در دوره شیوع ویروس کرونا گفت: فعالیت تعداد زیادی از مشاغل به خصوص مشاغل تولیدی، خدماتی و فرهنگی باعث بالا رفتن ترافیک خدمات پستی خصوصا خرید اینترنتی شده است.

حمید باقری مدیرکل پست اصفهان افزود: با مقایسه و بررسی آمار راندمان ترافیک مرسولات پستی استان اصفهان در اسفند سال ۹۸ و دو ماه نخست سال ۹۹ با مدت مشابه سال های پیشین نشان دهنده آن است که ترافیک مرسوله های پستی خرید اینترنتی استان اصفهان نسبت به سال قبل ۱۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

باقری با اشاره به ادامه فرآیند ضدعفونی و گندزدایی مرسولات و تجهیزات پستی اضافه کرد: جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، محل نگهداری و ماشین های حمل مرسوله و تجهیزات پستی ضدعفونی و گندزدایی می گردند همچنین تمامی مرسولات پستی داخل و خارج از کشور قبل از توزیع ضدعفونی میشوند.

همچنین شهاب وحیدیان مدیرکل پست استان کردستان در این خصوص گفت: میزان تجارت الکترونیک مرسوله های پستی وارده و صادره اردیبهشت ماه سال جاری استان کردستان به نسبت اردیبهشت ماه سال گذشته به ترتیب ۴۹۲ درصد و ۱۴۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش تجارت الکترونیک به دلیل شیوع ویروس کرونا

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دو برابر شدن شیفت کاری و فعال بودن تمامی پرسنل پست استان تهران، باجه های پستی همچنین در روزهای جمعه نیز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

شهاب وحیدیان با اشاره به ضرورت ضدعفونی کردن مرسولات خواستار همکاری بیشتر مردم با پست استان کردستان شد و افزود: به دلیل ضدعفونی کردن مرسولات و تجهیزات پستی، توزیع بسته های پستی با کمی تاخیر صورت می پذیرد.

محمد اخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، از رشد چشمگیر استفاده از سرویس خرید اینترنتی برخی استان های کشور نسبت به سال های گذشته خبر داد.

منبع : شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

0

بدون دیدگاه