خانهاخبار جهانراه اندازی سرویس ارسال رایگان کالا به صورت نامحدود از سوی شرکت پستی فرانسوی

راه اندازی سرویس ارسال رایگان کالا به صورت نامحدود از سوی شرکت پستی فرانسوی

راه اندازی سرویس ارسال رایگان کالا به صورت نامحدود از سوی شرکت پستی فرانسوی

شرکت خدمات پستی فرانسوی La Poste سرویس اشتراکی خود را برای ارسال رایگان کالا به صورت نامحدود ارائه کرد. در این سرویس مشتریان با عضویت در سرویس Colissimo Pass می توانند کالاهای خریداری شده خود را به صورت رایگان تحویل بگیرند.
در حال حاضر هزینه اشتراک سالیانه این سرویس برای مشتریان ۹ یورو است. مشترکان این سرویس می توانند با خرید از وبسایت های طرف قرارداد La Poste از سرویس تحویل کالا بدون پرداخت هزینه اضافه لذت ببرند.
امکان عضویت در این سرویس، هم اکنون محدود است اما به گفته مدیران این شرکت پستی به زودی امکان ثبت نام در سرویس از طریق وبسایت La Poste فراهم خواهد شد.
از ۲۵ ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ تا ۳۰ آوریل سال ۲۰۱۸ هزینه اشتراک در این سرویس تعیین شده است اما بعد از این تاریخ عضویت در آن ۳۹یورو در سال هزینه خواهد داشت.
به گزارش وبسایت Les Echos سرویس Colissimo Pass از ابتدای ماه می میلادی و از طریق وبسایت شرکت پستی فرانسوی در دسترس همه مشتریان فروشگاه های آنلاین طرف قرارداد این شرکت قرار خواهد گرفت و همه خریدهای آن ها از این فروشگاه های اینترنتی را شامل خواهد شد، هرچند برای استفاده از این سرویس می بایست مبلغ خرید به مبلغ از پیش تعیین شده رسیده باشد. همچنین این سرویس برگشت رایگان کالای خریداری شده و خدمات پس از فروش ویژه ای را نیز شامل می شود.
برگشت کالای مرجوعی از سوی مشتری و خدمات پس از فروش در ۷ روز هفته به مشتریان ارائه خواهد شد. با استفاده از این سرویس همه مشتریان، صرف نظر از اینکه از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کرده اند همه خدمات مرتبط با ارسال، بسته بندی و توزیع کالا را تنها از طریق حساب کاربری خود در Colissimo Pass دریافت خواهند کرد.

در همین ارتباط: تنها نیمی از فروشگاه های اینترنتی اروپایی سرویس تحویل سریع کالا دارند

 

۵۰ فروشگاه اینترنتی تا پایان سال میلادی

در حال حاضر تنها ۱۱ خرده فروش یا فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد با سرویس ارسال رایگان کالای شرکت پستی La Poste هستند. از جمله این فروشگاه ها Happy Dressing، Domadoo و Homéose and Mondebio را می توان نام برد، هرچند این فروشگاه ها، به جز Chapitre.com، برندهای چندان مطرحی نیستند اما به زودی شرکای جدید اضافه خواهند شد.

Les Echos می نویسد:

موفقیت سرویس جدید به توانایی شرکت La Poste برای عقد قرارداد تجاری با کسب و کارهای آنلاین بیشتر به ویژه برندهای بزرگ در صنعت پوشاک، بستگی دارد.

امتیاز به این مقاله

ahmad.rasouli.rostami@gmail.com

بدون نظر

پیام بگذارید

20 + هفت =