بازارچه اینترنتی ویش یک انبار توزیع کالا در آمستردام راه اندازی کرد

بازارچه اینترنتی ویش یک انبار توزیع کالا در آمستردام راه اندازی کرد

بازارچه اینترنتی ویش (Wish) دومین انبار و مرکز توزیع کالای خود را در اروپا راه اندازی کرد. اکنون این بازارچه اینترنتی آلمانی دارای یک انبار توزیع کالا در آمستردام هلند است.

البته این نقطه توزیع از اواخر سال گذشته میلادی راه اندازی شده است، اما اکنون در اختیار شرکت Wish قرار گرفته است. راه اندازی این نقطه توزیع کالا در هلند بخشی از راهبرد بلند مدت بازارچه اینترنتی ویش برای نزدیک تر شدن به فروشندگان محلی و سرویس دهی سریعتر به مصرف کنندگان در قاره اروپا است.

مرکز توزیع ویش در استونی

مرکز توزیع دیگر شرکت ویش در شهر تالین، پایتخت کشور استونی قرار دارد. این مرکز توزیع به مشتریان ۱۸ کشور اروپایی سرویس می‌دهد، در حالی که مرکز توزیع آمستردام به مشتریان ۲۱ فروشگاه اینترنتی سرویس دهی می‌کند که از این تعداد ۱۵ فروشگاه از مرکز توزیع تالین نیز استفاده می‌کنند.

پردازش خودکار سفارشات در انبار شهر تالین

بر اساس اطلاعات مندرج در بخش سوالات متداول شرکت ویش، سفارشات همه مشتریان (فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد) ویش به صورت خودکار در انبار شهر تالین پردازش می‌شوند در حالی که برای پردازش سفارشات در انبار آمستردام سفارشات مشتریان باید به صورت دستی توسط مسئولین حساب کاربری فروشگاه ها تایید و ارسال شوند. شرکت ویش در راستای تلاش برای نزدیک تر شدن به فروشگاه های اینترنتی محلی در حال ارائه برنامه عملیاتی Wish Local در سراسر اروپا است. در برنامه ویش لوکال خرده فروشان محلی جعبه هایی را با عنوان Pickup Now دریافت می‌کنند و تحت عنوان Ship To Store جهت تحویل به ویش هنگام ثبت سفارش، پیش خودشان نگه دارند.

فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد ویش باید بارکدهای جعبه های Pickup Now را در نرم افزار ویش اسکن کنند و پیش خود نگهداری کنند، هنگامی که یکی از فروشگاه های ویش سفارشی با محتویات یکی از جعبه ها ثبت نماید می‌تواند از جعبه موجود در فروشگاه همکار خود برای ارسال کالا به مشتری استفاده نماید و برعکس این فرآند نیز می‌تواند رخ دهد.

0

بدون دیدگاه