با استارتاپ Flowspace، ارائه دهنده وب سرویس انبارداری، آشنا شوید – بخش اول

با استارتاپ Flowspace، ارائه دهنده وب سرویس انبارداری، آشنا شوید - بخش اول

فلواسپیس (Flowspace) استارتاپی تازه کار و ارائه دهنده وب سرویس انبارداری است که تلاش دارد به شرکت‌های کوچک کمک کند بر مشکلات انبارداری خود غلبه کنند. با لجیتو همراه باشید.

آیا ترافیک اینترنتی بیش از حد زیادی دارید؟ از سرویس سرور بر اساس تقاضای (Servers on Demand) وب سرویس آمازون (Amazon Web Services) استفاده کنید. آیا اجناس بیش از حد زیادی برای نگه‌داری در انبار دارید؟ خب، شما می‌توانید از وب سرویس انبارداری بر اساس تقاضای فلواسپیس (Flowspace) استفاده کنید. این استارتاپ قصد دارد با ساده‌سازی فرایند انبارداری و توزیع کالا همچون بیت‌های محاسباتی در ، به جدیدترین سرویس لجستیک (Logistics) ضروری تبدیل شود. بن ایکاس (Ben Eachus)، یکی از بنیان‌گذاران فلواسپیس، در مورد این استارتاپ گفته است:

ما می‌خواهیم که انعطاف‌پذیری و روانی عملکرد را به سیستم انبارداری، که پیش از این با اجاره طولانی مدت فضایی بسیار زیاد تعریف می‌شد، وارد کنیم. من باور دارم که اگر ما موفق شویم ایده خودمان را اجرایی کنیم، در نهایت باعث خواهیم شد که در آینده تمام روندهای کنونی انبارداری متحول شوند.

نرم‌افزار فلواسپیس می‌تواند به شکل اساسی تجارت شرکت‌هایی که کالاهای بسیار زیادی دارند و از فضای ذخیره‌سازی موقت استفاده می‌کنند را ساده کند و به آنها اطمینان دهد که در طول این فرایند چیزی ناپدید نخواهد شد.

استارتاپ حمل و نقل فلکس‌پورت (Flexport) به تازگی حرفه ملال آور تحویل کالا را به یکی از بخش‌های داغ فناوری تبدیل کرده است. ارزش خدمات این استارتاپ که کانتینرهای پر از کالا را به سراسر جهان حمل می‌کند از یک میلیارد دلار فراتر رفته است. اکنون سرمایه‌گذاران به دنبال استارتاپ‌‌های دیگری هستند که رویکردهای جدیدی را برای زیرساخت‌های خسته‌کننده، قدیمی و آنالوگ دنیای مدرن طرح‌ریزی کنند.

این امر باعث شده است تا فلواسپیس بتواند سرمایه اولیه ۱٬۲ میلیون دلاری را از طرف سرمایه‌گذاران مختلف جذب کند. ایکاس در این خصوص گفته است:

من و جیسون هاربرت، دیگر بنیان گذار فلواسپیس، شخصاً در بخش انبارداری فعالیت کرده‌ایم و دوستان و اقوامی داریم که در این بخش مشغول کار هستند. وقتی که شما با معرفی یک فناوری‌ جدید، زندگی بسیاری از افراد سخت‌کوش پیرامون خودتان را اندکی بهتر می‌کنید احساس رضایت خواهید کرد.

نمایی ساده از نرم‌افزار فلواسپیس (FlowSpace) که می‌تواند کار تجارت‌هایی که تبادل کالا و مسئولیت‌های انبارداری زیادی دارند را ساده کند و به آنها اطمینان دهد که در طول این فرایند چیزی ناپدید نخواهد شد.

نمایی ساده از نرم‌افزار فلواسپیس (FlowSpace) که می‌تواند کار تجارت‌هایی که تبادل کالا و مسئولیت‌های انبارداری زیادی دارند را ساده کند و به آنها اطمینان دهد که در طول این فرایند چیزی ناپدید نخواهد شد.

معمولاً، کسب و کارها یا باید آنقدر بزرگ باشند که بتوانند از پس اجاره چندین ساله یا خرید انبار مورد نیاز خود برآیند یا اینکه مجبورند با بدترین و سطح پایین‌ترین شرایط ممکن کنار آیند تا بتوانند از خدمات ارائه دهندگان حرفه‌ای خدمات انبارداری استفاده کنند. در بسیاری از موارد هر دوی این انتخاب‌ها به وضعیتی منجر خواهد شد که در آن یک کسب و کار برای فضایی هزینه می‌کند که به آن احتیاج ندارد. اگر که این تجارت‌ها به دنبال چیزی کمتر از این باشند مجبور خواهند شد مورد به مورد به دنبال سیستم‌های انبارداری مستقل بروند تا در نهایت برای اجاره کوتاه مدت فضایی محدود با آنها مذاکره کنند.

اما فلواسپیس به آنها اجازه می‌دهد بخشی از انبارها را به صورت ماهانه و بر اساس متر-مکعب یا هر پالت اجاره کنند. این انبارها به طور معمول به شرکت‌های انبارداری، بسته بندی و توزیع کالا و اجاره دهنده انبار تعلق دارند. ایکاس گفته است:

شاید آنها به دنبال اجاره دادن کلی انبار خود باشند، اما بخشی از ساختمان آنطور که باید استفاده نشده باشد و یا کاملاً خالی باشد.

این شرکت‌ها می‌توانند به صورت رایگان انبارهای خود را در فلواسپیس ثبت کنند و در عوض زمانی که شرکت یا شخصی نسبت به اجاره کردن درصدی از فضای این انبارها اقدام کرد، این استارتاپ نیز بخشی از هزینه پرداخت شده را برای خود برمی‌دارد.

0

بدون دیدگاه