تعمیر، عیب یابی و فروش سرور HP در ایران

4 سال پیش
تعمیر، عیب یابی و فروش سرور HP در ایران

لجیتو با افتخار و در راستای همکاری دو جانبه اعلام می‌دارد شرکت بازرگانی نویان سرور وارد کننده سرور hp در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شامل مشاوره، پشتیبانی، تعمیرات و فروش سرور HP و هارد سرور HP می‌باشد. این شرکت در راستای جلب رضایت و اعتماد کامل مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات و پشتیبانی سرور های HP را سرلوحه کار خود قرار داده است. تیم های فنی تعمیرات و خدمات پس از فروش شرکت نویان سرور با بهره گیری از پرسنل متخصص و کار آزموده در حوزه IT و فناوری اطلاعات آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان عزیز می باشد. مشتریان گرامی اگر قصد خرید سرور hp دارند یا به خدمات سرور hp‌ نیاز دارند، می‌توانند از طریق برقراری تماس (تلفنی , فضای مجازی , حضوری و …) با همکاران نویان سرور از چگونگی و نحوه ارائه خدمات ما آگاهی یابند.

مهمترین خدمات پس از فروش شرکت نویان سرور به قرار ذیل می‌باشد:

لیست خدمات شرکت بازرگانی نویان سرور:

  1. تعمیر تخصصی انواع سرور و استوریج HP (در صورت تمایل با حضور مشتری)
  2. عیب یابی تخصصی و رفع اشکال انواع سرور و استوریج  HP (در صورت تمایل با حضور مشتری)
  3. بروز رسانی آخرین Firmware انواع سرور و استوریج HP
  4. برطرف کردن خطا Self Test Error ilo4 سرور های نسل ۸
  5. بروز رسانی آخرین Firmware قطعات سخت افزاری از جمله انواع کارت شبکه، هارد دیسک و انواع Raid Controller های HP
  6. امکان Remote از راه دور جهت عیب یابی و رفع خطا انواع سرور و استوریج HP
  7. اضافه کردن هارد دیسک به انواع رید، شما میتوانید هارد دیسک جدید را به رید قبلی خود اضافه کنید و هارد دیسک جدید به لاجیکال درایو مورد نظر اضافه شود.
  8. راه اندازی و آموزش نصب انواع سرور و استوریج HP
  9. چگونگی نصب Rail kit انواع سرور و استوریج HP در Rack
  10. آموزش میحط ilo و نحوه تشخیص خطا در محیط ilo
  11. تست هارد دیسک های HP جهت تشخیص میزان کارکرد
  12. تست انواع RAM جهت تشخیص Original و یا OEM بودن
  13. تست انواع CPU جهت تشخیص Original و ES بودن
  14. آموزش نصب انواع ماشین بر روی VMware vSphere Client سیستم عامل ESXi

آموزش بهره‌برداری از سرور hp:

شرکت نویان سرور با بهره گیری از تجارب علمی و اجرایی ارزشمند کسب شده در طول سال های فعالیت و همچنین ارتباط با اساتید خبره کشور دارای پتانسیل بالایی در زمینه آموزش و ارائه تجربیات به جامعه علمی، دانش آموزان و کارآموزان محترم می باشد. مدیران ارشد این شرکت همواره سعی بر آن داشته اند که تجربیات کسب شده در حین خدمات رسانی به مشتریان را به صورت مدون گردآوری نموده تا در زمان مقتضی این تجربیات ارزشمند را در اختیار جامعه علمی کشور قرار دهند. برهمین اساس شرکت نویان سرور خدمات آموزش تئوری و عملی در زمینه سرورهای HP را سرلوحه کار خود قرار داده و هم اکنون در بخش آموزش در شهر تهران و کلیه شهرستان‌های کشور آماده ارائه خدمات آموزشی به جامعه علمی کشور می باشد.

گارانتی سرور hp:

شرکت نویان سرور در راستای خدمات مشتری مداری تعویض قطعات معیوب را به مدت یک سال تضمین می‌نماید. همچنین این شرکت به مدت پنج سال تعمیرات و پشتیبانی کامل سرورهای شما را به صورت حضوری و تلفنی تعهد می‌نماید.
در صورت عدم رضایت مشتریان محترم از سرورها و سرویسهای ارائه شده پس از یک هفته از نصب و راه اندازی آنها، قرارداد فسخ و کل مبلغ قرارداد عودت داده خواهد شد.

1

یک دیدگاه

  • محمد مقدس
    4 سال پیش

    بهترین احمد دنیا 🌹❤