گسترش خدمات بسته بندی اختصاصی Packhelp در ۳۰ کشور اروپایی

گسترش خدمات بسته بندی اختصاصی Packhelp در 30 کشور اروپایی

Packhelp یک شرکت لهستانی ارائه دهنده خدمات بسته‌بندی اختصاصی به سلیقه مشتریان است که سفارشات خود را به صورت آنلاین و از طریق وبسایتش دریافت می کند و آن ها را در ۳۰ کشور اروپایی توزیع می کند.

این شرکت در پی گسترش خدماتش در سطح اروپا اقدام به راه اندازی وبسایت برای خدمات آنلاین بسته بندی به صورت مجزا و برای کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و جمهوری چک نموده است.

هم اکنون خدمات بسته بندی و ارسال بسته ها توسط شرکت Packhelp برای ۳۰ کشور اروپایی فعال است اما برنامه این شرکت راه اندازی وبسایت های محلی در سطح هر کشور است تا امکان ارائه طرح های اختصاصی هرکشور و همچنین ارسال سریع بسته ها را فراهم کند.

به گفته پک هلپ، راه اندازی وبسایت های محلی در هر کشور، راهی است برای تقویت موقعیت این شرکت در ارائه خدمات بسته‌بندی آنلاین در آن کشور است. در حال حاضر خدمات این شرکت برای ۷کشور از طریق وبسایت های اختصاصی ارائه می شود.

استارتاپ بسته بندی Packhelp قصد دارد برای سال ۲۰۱۸ تعداد وبسایت های محلی خود را در سطح اروپا افزایش دهد.

مدیرعامل این شرکت می گوید: محلی کردن ارائه خدمات راهکاری مناسب برای پاسخ گویی به نیازهای متفاوت مشتریانمان در هر کشور است.

نمایی از نحوه طراحی و درخواست خدمات بسته بندی اختصاصی در وبسایت Packhelp

نمایی از نحوه طراحی و درخواست خدمات بسته بندی اختصاصی در وبسایت Packhelp

تولید کارتن بسته‌بندی

به غیر از گسترش خدمات تولید کارتن و بسته بندی محلی، Packhelp به زودی محصولات جدیدی شامل نوارچسب و ربان پلی استر، پاکت ها و کیسه های جدید تولید می کند. این شرکت در حال جذب مدیران فروش کاربلدی است که می توانند زبان های چکی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتقالی یا اسپانیایی را صحبت کنند.

اپلیکیشن خدمات بسته بندی اختصاصی

در سپتامبر ۲۰۱۷ شرکت Packhelp نسخه iOS اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کرد. این اپلیکیشن به خرده فروشان و دیگر کاربران کمک می کند از اینکه محصولاتشان در جعبه های اختصاصی درخواستی جا می شوند یا خیر، مطمئن شوند. اپلیکیشن Packhelp با استفاده از واقعیت افزوده به کاربرانش نشان می دهد که جعبه طراحی شده از سوی شرکت چه شکلی است و آیا محصول مورد نظرشان در آن جا می شود یا خیر.

0

بدون دیدگاه