Promote به تمام فروشگاه های اینترنتی کمک خواهد کرد تا وارد بازار تبلیغات شوند

Promote به تمام فروشگاه های اینترنتی کمک خواهد کرد تا وارد بازار تبلیغات شوند

استارتاپ پروموت (Promote) جدیدترین خروجی اکسپا لبز (Expa Labs)، یک شتاب دهنده استارتاپ، به دنبال کمک به فروشگاه های اینترنتی جهت کسب درآمد از تبلیغات است. با لجیتو همراه باشید.

سیدهارث وورا (Siddharth Vora)، بنیان‌گذار و مدیرعامل پروموت (Promote)، پیش‌تر رهبری تیم مهندسین تبلیغ محصولات «استامبل آپون» (StumbleUpon) را بر عهده داشت (گرت کمپ، بنیان‌گذار StumbleUpon به دنبال راه‌اندازی «اکسپا» (Expa) رفت که خود Expa Labs را اداره می‌کند). وورا متقاعد شده بود که بیشتر بازارها بواسطه اطلاعات کاربران خودشان و با توجه به «علاقه شدید آنها به خرید»، دارای یک فرصت بزرگ تبلیغاتی هستند، اما تنها تعداد کمی از آن‌ها از این برتری استفاده می‌کنند. وورا گفت:

هر یک از بازارها این پتانسیل را دارد تا مقدار قابل توجهی درآمد کسب کند.

نمایی از پروموت

نمایی از پروموت

مشکل این است که اگر این فروشگاه های اینترنتی بخواهند هر گونه تبلیغاتی را ترتیب دهند، معمولاً از بنرهای معمولی استفاده خواهند کرد. در غیر اینصورت آن‌ها مجبور خواهند بود یک پلتفرم تبلیغاتی کامل و مخصوص به خود را ایجاد کنند، که ممکن است از توان آن‌ها خارج باشد مگر اینکه منابع مهندسی مشابه آمازون (Amazon) یا ای‌بی (eBay) داشته باشند.

بنابراین فناوری Promote به فروشگاه‌ها اجازه می‌دهد که تبلیغات را با کمترین تلاش از سمت خودشان به‌کار گیرند. بخصوص، با اجازه دادن به فروشندگانی که با خرید یک لیست تبلیغی، خواستار توجه بیشتر به محصولات خودشان هستند. ایونت‌برایت (Eventbrite) هم اکنون از تکنولوژی Promote برای راه‌اندازی لیست‌های تبلیغاتی خود بهره می‌برد.

قرار بر این بوده است که محل قرارگیری تبلیغات با بررسی اطلاعات کاربران تعیین شود. ایده اصلی این است که تبلیغات نباید به تجربه بازار لطمه وارد کند یا کاربر را به سایت دیگری هدایت کند. آنها تنها به مشتریان بالقوه چیزی را نمایش می‌دهند که بیشتر به دنبالش هستند.

آیا تمام فروشگاه های اینترنتی دارای اطلاعات کافی در خصوص کاربران خود هستند تا بتوانند از طریق Promote این نوع از بهینه‌سازی‌ها را ارائه دهند؟ وورا اعتراف می‌کند که جمع‌آوری داده‌ها در میان مشتریان پروموت متفاوت است، اما اگر هیچ چیز دیگری هم وجود نداشته باشد، تمام آن‌ها دارای اطلاعات فروش هستند.

وورا همچنین گفت که تیم وی سطحی از شخصی‌سازی را برای هر یک از مشتریان ارائه می‌دهد، اما  وی همچنین گفت که «پلتفرم ما بسیار منعطف است» و زمان راه‌اندازی آن در بیشترین حالت دو هفته طول خواهد کشید.

در نهایت، وورا قصد دارد به فروشگاه‌ها کمک کند فهرست‌های تبلیغاتی فراتر از پلتفرم‌ها و سایت‌های خودشان ارائه دهند تا در نهایت بتوانند تبلیغات خودشان را در دیگر بازارها و پلتفرم‌ها به نمایش بگذارند. در حقیقت، وی گفته است که Promote به زودی نسخه ادغام شده با فیسبوک (Facebook) را نیز «به زودی» راه اندازی خواهد کرد.

0

بدون دیدگاه