ادامه روند ارائه خدمات پستی با رعایت نکات بهداشتی

4 سال پیش
ادامه روند ارائه خدمات پستی با رعایت نکات بهداشتی

به نقل از جناب آقای حسین نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست: ارائه خدمات پستی با رعایت نکات بهداشتی با توجه به بالارفتن حجم ازدحام مرسولات پستی در اواخر سال و انتشار ویروس کرونا، استمرار دارد.

ارائه خدمات پستی با رعایت نکات بهداشتی استمرار دارد

حسین نعمتی گفت: از نخستین روزهای گسترش ویروس کرونا در ایران شرکت ملی پست، کمیته ای با نام بسیج همگانی را تشکیل داد این کمیته سعی در سلامت شهروندان و مقابله با بیماری کرونا دارد.

این بسیج همگانی با عمل به تعهدات اجتماعی خود تمهیدات لازم را اعم از ضدعفونی و گندزدایی کردن همه ی مراحل ارسال مرسولات پستی ( قبول ، تجزیه ، حمل و نقل و تحویل به گیرنده ) می باشد را به کار گرفته است تا مرسولات شهروندان با سلامت کامل ارسال گردد.

نعمتی اظهار داشت: اقلام بهداشتی مورد نیاز که شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش می باشد برای تمامی کارمندان شبکه پستی خصوصا کارمندانی که با بسته های پستی شهروندان مستقیما در ارتباط هستند تهیه و در اختیارشان قرار گرفته است تا صدمه ای به سلامت کارمندان وارد نگردد.

مدیرعامل شرکت ملی با اشاره به ویروس کرونا و شرایط ویژه ای که در کشور به وجود آمده، بیان کرد: پست به صورت پیوسته در کنار مردم و مسئولان می باشد و به علت پیشینه ای که در ارائه خدمت به شهروندان دارد، در تنش کنونی هم با تلاش دوچندان، مصمم است آسیبی در ارائه خدمات به شهروندان در اواخر سال جاری به وجود نیاید.

افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان شرکت پست

معاون وزیر در ادامه ی گفتگوی خود در خصوص بهبود معیشت کارکنان و اجرای بخشنامه های مربوطه به رعایت عدالت در نظام پرداختی با وجود محدودیت ها اشاره کرد وی ادامه داد وزیر محترم ارتباطات و فناوری ارتباطات در زمینه افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان چه رسمی، چه پیمانی و چه قراردادی حمایت خواهد کرد و با صدور احکام همکاران این امر از ماه جاری اعمال خواهد شد.

وی با تشکر از تمامی زحمات و تلاش های بی شائبه کارمندان شبکه پستی ایران، افزود: از کارمندان شبکه پستی خواستاریم با جدیت در اجرای وظایف محوله، به مدیران جهت ایجاد شرایط مطلوب تر کمک کنند.

منبع : شرکت ملی پست ایران

0

بدون دیدگاه