کارهای جالبی که در سفر به دبی میتوان انجام داد

کارهای جالبی که در سفر به دبی میتوان انجام داد

در این مطلب با بلاگ لجیتو همراه باشید تا در شرایطی که جهان در قرنطینه ویروس ناشناخته کرونا قرار دارد، شما را در جریان همه کارهای جالبی که در سفر به دبی در امارات متحده عربی می‌توانید انجام دهید قرار دهیم.

بالن سواری در دبی

بالن سواری در دبی بر فراز مناطق بیابانی خشک و در منطقه کوهستانی حجر میتواند یکی از جالبترین و منحصر به فرد ترین تفریحاتی باشد که برای خود در دبی در نظر میگیرید. در این تفریح لذتبخش در مناطق بیابانی اطراف دبی سوار بر بالن ها شده و ساعتی را در دل آرامش و سکوت بیابان به گردش در آسمان و تماشای موجودات و حیوانات صحرایی از بالا و پدیده های شگفت انگیز و مناظر زیبا مشغول خواهید شد. زندگی صحرا را از بالا مشاهده خواهید نمود حرکت آهو ها شتر ها و سایر جانوران را رد خواهید کرد و در نهایت پس از گشتی به یاد ماندنی در آسمان دبی فرود خواهید امد.

منطقه ای که بالن سواری در آن انجام میگیرد در فاصله ی کمتر از سی کیلومتر از برج خلیفه قرار گرفته است .و به راحتی میتوان این تفریح فرحبخش را امتحان نمود .البته در زمانی که شرایط مساعد جهت وزش باد وجود داشته باشد بالن سواری راحت تر صورت میپذیرد.

تورهای سافارای دبی

تورهای سافاری دبی از آن دسته تورها هستند که هیجان های متفاوتی را در بر داشته و توریستها را با فعالیت های جالبی درگیر میکنند .در این تورها توریستها را با ماشین های مخصوص صحرانوردی به مناطق صحرایی اطراف دبی که دارای تپه های فراوانی میباشند برده و هیجان دلچسبی در اثر بالا و پایین رفتن در میان فراز ونشیب های بیابانی حاصل شده سپس آنها میتوانند در جاهایی از مسیر پیاده شده و سوار بر شتر شوند میتوانند به شکار در دل صحرا با راهنمایان بروند و در بین راه آنها را به کمپ های بیابانی برده و میتواندد در این کمپ ها زندگی بیابان نشینها را از نزدیک دیده و با فرهنگ و رسوم سنتی اعراب بادیه نشین آشنا شوند.

از آنها پذیرایی های مفصلی به عمل خواهد امد و در تور هایی که در زمان عصر برگزار میشوند توریستها در زمان تاریکی هوا میتوانند به گردش شبانه در دل صحرا رفته و از ددینی های شگفت امگیز و زندگی اسرار آمیز شبانه کویر دیدن کنند و به کاووش در میان تپه های صحرایی و بیابانهای تاریک بپردلازند. در تمامی این مراحل راهنمایان با آنها همراه خواهند بود. همچنین در بخشی از صحرا آنها را به اسکی روی شن میبرند که ورزشی جدید و خلاقانه و در عین حال بسیار مهیج خواهد بود.

در تورهای شبانه برنامه های رقص سنتی اعراب مانند رقص با آتش و رقص چوب و برنامه هایی مانند نواختن سازهای سنتی برایشان اجرا میشود و با انواع غذاهای خوشمزه و اصیل عربی و نوشیدنی های خنک از آنها پذیرایی کرده و شام را در صحرا صرف نموده و سپس آنها را به شهر باز میگردانند.

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم تور دبی سفرباتو یکی از مجموعه های جذاب و در عین حال جالب برای کودکان و خانواده ها بوده و همه روهز میتوان از این مجموعه دیدن نمود و واقع در پارک کریک میباشد .روزانه صد ها نفر از صبح تا عصر از دلفیناریوم دبی دیدن نموده و در بخش های متنوع آن به گردش میپردازند .در کنار دلفیناریوم باغی برای پرندگان احداث شده که پس از تماشای برنامه های شاد و مفرح پستانداران دریایی به همراه دلفینهای بازیگوش میتوانید از این باغ پرنده بازدید داشته و در مسیر طولانی و پر چالش و پر از تفریحات متنوع این باغ گردش کنید.

پارک آبی آتلانتیس

هتل آتلانتیس دبی دارای پارکی آبی با امکانات عالی و بینظیر میباشد که گردش و استفاده از امکاناتش برای توریستهای خود هتل رایگان است .این پارک مساحتی بیش از شانزده هکتار دارد و با این مساحت وسیع بیش از ده ها نوع وسیله بازی مهیج و دستگاه های مدرن و انواع سرسره ها و امکانات رفاهی و خدماتی لوکس را در خود جای داده است .در سر تاسر پارک انواع محوطه بندی های متنوع و دارای جاذبه های فراوان دیده میشود و غیر از بخش پارک ابی در بخش هایی مانند تونل آکواریومی بزرگ و بخش کوسه ها و رمین های بازی و مراکز ورزشی این پارک میتوان ساعتن خوش و پر خاطره ای را سپری نمود .در ضمن امکانات جذاب دیگری مانند مراکز ماساژ و اسپا در این پارک وجود دارد که بر تفریحات و جاذبه های آن افزوده است . تور استانبول آفر سفر باتو را در سایت ببینید.

پارک اسکیت دبی

در این پارک که بزرگترین پارک اسکیت دنیا به صورت سرپوشیده بوده و جزو دیدین های پربازدید دبی به شمار میرود انواع امکانات جهت ورزش اسکیت زمستانی فراهم شده است و ورزشکاران بسیاری در طول سال تمرینات خود را در این مجموعه انجام میدهند .دمای زمین اسکیت این مجموعه هماوهر صفر درجه نگهداشته شده و یکی از جذابیتهای سفر به دبی بازدید و تفریح در این مجموعه سرد در میان گرمای دبی میباشد . واقعا چه چیز بهتر از اسکیت در فضایی سرد و دلچسب در میان گرمای طاقت فرسای دبی میتواند باشد .

0

بدون دیدگاه