طبق اعلام DHL ارزش سفارشات مرجوعی در بریتانیا ۷ درصد افزایش یافته است

7 روز پیش
طبق اعلام DHL ارزش سفارشات مرجوعی در بریتانیا 7 درصد افزایش یافته است

در طول ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۲۰۲۴، میانگین ارزش کالاهای سفارشات مرجوعی در بریتانیا به حدود ۱۲۷ یورو (۱۰۶ پوند انگلیس) رسید. این رقم نشان‌دهنده افزایش ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان، کالاهای با ارزش بالاتر را برمی‌گردانند.

این داده‌ها از تحقیقات انجام‌شده توسط DHL eCommerce و ZigZag، یک پلتفرم مدیریت برگشتی سفارشات، به دست آمده است. طبق این داده‌ها، تعداد سفارشات برگشتی نیز با ۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

برگشتی‌های پولی ۶ درصد افزایش یافت

لازم به ذکر است که این گزارش شامل داده‌هایی در مورد مبالغ سفارش‌ها نیست. در نتیجه، نسبت برگشتی‌ها به سفارش‌ها مشخص نیست. با این حال، جالب است که برگشتی‌های غیر رایگان ۶ درصد افزایش یافته است، که نشان می‌دهد این نوع بازگشت بیش از برگشتی‌های کلی در حال افزایش است.

تقریبا ۲۵ درصد از خریداران آنلاین اگر کالایی را واقعا نخواهند، مشکلی با پرداخت هزینه برگشتی ندارند.

علاوه بر این، ۴۶ درصد از مصرف‌کنندگان گفتند که در طول ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۲۰۲۴ هزینه مرجوعی را پرداخت کرده‌اند. برگشتی‌های پولی به یک رویه معمول برای بسیاری از آنلاین‌شاپ‌ها در بریتانیا تبدیل شده است و مصرف‌کنندگان نیز به آن عادت کرده‌اند. به گفته DHL، تقریبا ۲۵ درصد از خریداران آنلاین گفتند که اگر کالایی را واقعا نخواهند، مشکلی با پرداخت هزینه برگشتی آن ندارند.

۲۴ درصد از مرسولات برگشتی مربوط به مرجوع‌کنندگان سریالی است

Asos اوایل امسال هزینه‌های اضافی برای کسانی که به صورت مکرر سفارشات خود را مرجوع می‌کنند، معرفی کرد. گزارش فعلی نشان می‌دهد که مرجوع‌کنندگان سریالی ۱۱ درصد از کل گروه‌های مرجوعی در این سال را تشکیل داده‌اند. آن‌ها ۲۴ درصد از حجم برگشتی‌ها را ایجاد کرده‌اند. با این حال، ۸۳ درصد از این مرجوع‌کنندگان مکرر گفتند که مایل به پرداخت هزینه برگشتی هستند.

متیو جکس، مدیر مشارکت‌های جهانی در ZigZag، گفت:برگشتی‌ها نه تنها یک چالش، بلکه یک فرصت برای آنلاین‌شاپ‌ها در این سال‌ها هستند. اوضاع در حال تغییر است و همانطور که تحقیقات ما نشان می‌دهد، در حالی که حجم برگشتی‌ها هرگز بالاتر نبوده است، خریداران بیشتر تمایل دارند که شروع به پرداخت هزینه برای مرجوع کردن سفارش کنند. بسیاری از آنلاین‌شاپ‌های پیشرو اقدام به ذریافت هزینه برگشتی کرده‌اند، بنابراین مسیر بازیابی هزینه‌ها در حال شکل‌گیری است. شما بهتر است یک پورتال آنلاین و راه‌حل کاربرپسندی داشته باشید تا بتوانید بازگشت‌های پولی خود را توجیه کنید

با این حال، با هزینه اضافی برای مصرف‌کنندگان، انتظار سهولت و راحتی وجود دارد. خرده فروشان باید در این فصل اوج فروش در موقعیتی باشند که بتوانند به مشتریان خود طیف وسیعی از گزینه‌های برگشت سفارش مناسب و بدون دردسر، همراه با قابلیت‌های ردیابی، ارتباطات پیشگیرانه و بازپرداخت سریع را ارائه دهند. اگر می‌خواهید شروع به دریافت هزینه برای مرجوع کردن سفارش کنید، بهتر است یک پورتال آنلاین و راه‌حل کاربرپسندی داشته باشید تا بتوانید آن را توجیه کنید.

0

بدون دیدگاه