امکان پرداخت اقساطی مبلغ سفارش در فروشگاه اینترنتی کافلند راه‌اندازی شد

4 ماه پیش
امکان پرداخت اقساطی مبلغ سفارش در فروشگاه اینترنتی کافلند راه‌اندازی شد

پلتفرم فروش اینترنتی آلمانی کافلند با Consors Finanz، ارائه‌دهنده وام‌های خرید کالا و بخشی از BNP Paribas Group همکاری خواهد کرد. خریداران آنلاین اکنون می‌توانند از گزینه پرداخت اقساطی برای خرید محصولات روی این پلت‌فرم استفاده کنند.

کافلند، که بخشی از گروه شوارتز است، یک هایپر مارکت زنجیره‌ای آلمانی است که فروشگاه اینترنتی خود را نیز اداره می‌کند و تا پایان تابستان ۲۰۲۴ در لهستان و اتریش نیز راه‌اندازی می‌شود. به گفته این شرکت، بیش از ۱۱۰۰۰ Online Shop از طریق پلت فرم Kaufland به فروش کالاهای خود می‌پردازند و در مجموع بیش از ۴۵ میلیون محصول در این فروشگاه آنلاین عرضه می‌شود.

پرداخت اقساطی مبلغ سفارش

در آوریل ۲۰۲۴، کافلند اعلام کرد که سرمایه‌گذاری در بخش فروش خود را افزایش خواهد داد و تغییر دیگری در پلتفرم در راه است، کافلند می‌خواهد با همکاری فین‌تک Consors Finanz روش پرداخت جدید اقساطی محصولات را به Online Shop خود اضافه کند. روش پرداخت جدید با عنوان «اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید» در صفحه تسویه حساب سفارش به مشتری نشان داده خواهد شد.

با راه‌اندازی روش پرداخت اقساطی ، مشتریان کافلند می‌توانند هنگام ثبت سفارش آنلاین برای دریافت وام اقدام کنند و در عرض چند دقیقه به درخواست وام آن‌ها پاسخ داده خواهد شد. تسویه حساب مبلغ سفارش با آنلاین شاپ از طریق حساب امانی نزد Consors Finanz انجام می‌شود.

در بیانیه کافلند برای معرفی روش پرداخت اقساطی مبلغ سفارش آمده است «خوشحالیم که همکاری با Consors Finanz تنوع روش‌های پرداخت را برای مشتریانمان بیشتر کرده تا یک گزینه پرداخت جذاب را عرضه کنیم. با Consors Finanz به عنوان یک شریک قدرتمند، می‌توانیم شرایط بسیار سودمندی را در زمینه وام‌های خرید کالا ارائه دهیم.

0

بدون دیدگاه