مزایای واسط پستی برای فروشگاه ها

3 سال پیش

واسط پستی سریع ترین و مطمئن ترین راه برای ارسال بسته های پستی است، امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تمامی سرویس های ارسال مرسولات خود را از طریق واسط پستی انجام میدهند. در این مقاله سعی داریم برخی از مزایای واسط پستی برای کسب و کارهای اینترنتی را شرح دهیم.

شرکت های واسط پستی

با توجه به افزایش خرید مردم از فروشگاه های اینترنتی و رونق گرفتن این کسب و کارها، مدیران این فروشگاه ها برای رفع نیاز مشتری خود به دنبال خدماتی نظیر: انبارداری، بسته بندی، ارسال مرسولات و…. می باشند.

اما فروشگاه های استارتاپی و نوپا تمامی این خدمات را به تنهایی در اختیار ندارند، در این راستا شرکت های زیادی برای ارسال مرسولات و سرعت بخشی به سیستم توزیع و همچنین بالابردن رضایت مشتری آنها، آماده ی همکاری با این فروشگاه ها می‌باشند که به این شرکت ها واسط پستی می‌گویند.

مزایای واسط پستی در ایران

شرکت های واسط پستی به طور کلی امکانات زیادی را در اختیار فروشگاه های اینترنتی قرار می‌دهند، که این امکانات شامل: سرویس پرداخت در محل، بسته بندی و انبارداری، خدمات توزیع کالا و…. می‌باشد.

و همچنین شرکت های واسط پستی با سرعت بخشی در روند ارسال مرسولات و پیگیری آنها علاوه بر جلب رضایت مدیران این کسب و کارها، باعث جلب رضایت مشتری آنها نیز میشوند و به رونق کسب و کار آنها کمک شایانی می‌کنند.

خدمات لجیتو برترین واسط پستی ایران

لجیتو از جمله شرکت های واسط پستی است که پنل بسیار کاربردی و کاربرپسند خود را با بیشترین امکانات به همراه گزارش های متعدد و به صورت اختصاصی، در اختیار مدیران فروشگاه ها قرار می دهد. فروشگاه ها می‌توانند به صورت روزانه در این پنل ثبت سفارش انجام دهند، یا از طریق افزونه لجیتو سایت خود را به پنل لجیتو لینک دهند.

فروشگاه ها میتوانند امور انبارداری، بسته بندی، الصاق فاکتور، چسب زنی و حفظ کالاهای خود را به لجیتو بسپارند و زمان و انرژی خود را صرف انجام امور انبارداری نکنند.

یکی از سرویس هایی که شرکت های واسط پستی ارائه می دهند سرویس پرداخت در محل است، در شرایطی که مشتری امکان پرداخت آنلاین مبلغ کالا را نداشته باشد، بهترین راه استفاده از سرویس پرداخت در محل می باشد. در این خصوص لجیتو پس از تحویل کالا به مشتری هزینه آن را دریافت کرده و در بازه های زمانی مشخص نسبت به تسویه وجوه دریافتی با فروشندگان اقدام می کند.

لجیتو برای توزیع کالاها روزانه اقدام به جمع آوری کالاهای آماده ارسال فروشگاه میکند و نماینده لجیتو روزانه به محلی که از سوی فروشگاه تعیین شده میرود و کالاها را جمع آوری و به دست مشتری می رساند.

در لجیتو ارسال از طریق پست جمهوری اسلامی ایران و همچنین از طریق پیک ویژه لجیتو به سراسر کشور صورت می پذیرد.

0

بدون دیدگاه