گسترش پلتفرم تجارت الکترونیک پست تایلند به بازارهای بین‌المللی

1 هفته پیش
گسترش پلتفرم تجارت الکترونیک پست تایلند به بازارهای بین‌المللی

پست تایلند از سال ۲۰۱۷ با راه‌اندازی سامانه ThailandPostMart.com، بستری برای تجارت الکترونیک فراهم کرده است که از کارآفرینان محلی، کشاورزان و شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) حمایت می‌کند. این پلتفرم امکان توزیع محصولات کشاورزی، کالاهای تولید داخل و محصولات ویژه‌ی استان‌ها (OTOP) را در سراسر کشور فراهم می‌آورد.

این سامانه به‌عنوان مرکز (هاب) عرضه‌ی کالاهای محلی و تخصص‌های منطقه‌ای، بستری آسان و قابل‌دسترس برای خرید آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

پست تایلند با هدف توسعۀ مجاری توزیع خود، خدمات ارسال بین‌المللی از طریق سرویس‌های EMS و ePacket را به ۲۳ کشور ارائه کرده است. علاوه بر این مشتریان خارج از تایلند نیز می‌توانند از این پلتفرم برای خرید محصولات استفاده کنند.این اقدام، فرصت‌های تجارت الکترونیک

فرامرزی را گسترش داده و به محصولات تایلندی کمک می‌کند تا به بازارهای جهانی دست یابند.

0

بدون دیدگاه