۵۳ درصد از سفارشهای آنلاین دانمارک با تلفن همراه انجام شد

در سه ماهه سوم امسال، بیش از نیمی (۵۳ درصد) از تمام سفارشات آنلاین در دانمارک از طریق تلفنهای همراه تکمیل شده است. این یک افزایش قابل توجه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته است، زمانی که ۴۵ درصد از دانمارکیها گفته بودند که از تلفن همراه خود برای خرید آنلاین استفاده میکنند.
این دادهها از آخرین گزارش سه ماهه درباره تجارت الکترونیک در دانمارک، منتشر شده توسط کنفدراسیون صنعت دانمارک، به دست آمده است. بیش از ۱۰۰۰ مصرفکننده در ماههای جولای، آگوست و سپتامبر امسال پرسشنامهای را درباره عادات خرید آنلاین خود پر کردند.
دانمارکیها بیش از ۳ بار در ماه سفارش آنلاین ثبت میکنند
طبق این گزارش، به طور میانگین، مصرفکنندگان دانمارکی ۳٫۳ بار در ماه سفارش آنلاین ثبت کردهاند. در مقایسه با سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴، این میزان ۰٫۳ درصد کاهش داشته است. با این حال، میانگین مبلغ سفارش از ۱۸۴٫۷ یورو (۱۳۷۹ کرون دانمارک) در سپتامبر ۲۰۲۴ به ۲۰۴٫۱ یورو (۱۵۲۴ کرون دانمارک) در سپتامبر امسال افزایش یافته است.
۶۵ درصد از جوانان در دانمارک سفارشات آنلاین خود را با تلفن همراه ثبت میکنند
در سه ماهه سوم امسال، ۵۳ درصد از تمام خریدهای آنلاین با تلفن همراه انجام شده است. این بالاترین سطحی است که تاکنون توسط محققان ثبت شده است. این روند عمدتا توسط خریداران جوان هدایت میشود، زیرا ۶۵ درصد از جوانان و ۶۸ درصد از خانوادههای دارای فرزند از تلفنهای همراه خود برای آخرین خریدهای آنلاین خود استفاده کردهاند.

محبوبترین فروشگاههای آنلاین دانمارک را بر اساس آخرین خرید مصرفکنندگان
Vinted دومین فروشگاه محبوب در دانمارک است
این گزارش همچنین محبوبترین فروشگاههای آنلاین دانمارک را بر اساس آخرین خرید مصرفکنندگان مورد بررسی قرار داده است. برای اولین بار، Vinted در این رتبهبندی قرار گرفت. این پلتفرم سهم بازار ۳٫۱ درصدی از تمام خریدهای آنلاین اخیر را به خود اختصاص داده و به همین دلیل در رتبه دوم قرار گرفته است. این بدان معناست که این پلتفرم C2C (مشتری به مشتری) بالاتر از غول چینی Temu قرار گرفته است. Zalando همچنان در رتبه اول است.
می بیلبرگ، رئیس تجارت الکترونیک در کنفدراسیون صنعت دانمارک گفت:بازار فروش مجدد از حاشیه به مرکز تجارت الکترونیک دانمارک نقل مکان کرده است. وقتی یک پلتفرم مصرفکننده به مصرفکننده مانند Vinted جایگاه دوم را میگیرد، این به ما میگوید که تجارت مجدد (recommerce) دیگر یک جایگزین فرعی نیست؛ بلکه جریان اصلی است. همراه با رکورد بالای خرید با موبایل، مصرفکنندگان دانمارکی به وضوح راحتی، پایداری و شفافیت قیمت را انتخاب میکنند. شرکتهایی که زودتر با این تغییرات رفتاری سازگار شوند، برندگان مرحله بعدی خردهفروشی آنلاین خواهند بود.
دیدگاه شما