توزیع ۵۰ میلیون بسته پستی در سه ماه توسط PostNord

4 سال پیش
توزیع 50 میلیون بسته پستی در سه ماه توسط شرکت لجستیک پست نورد

گروه لجستیک پست نورد همچنان در حال توسعه بخش تجارت الکترونیک خود است. این شرکت خدمات لجستیک سوئدی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ توانسته ۵۰ میلیون بسته پستی را به مقصد برساند. در مجموع چهارفصل سال ۲۰۱۹ در مقایسه با سال ۲۰۱۸ نیز درآمد این شرکت از سرویس های تجارت الکترونیکی B2C به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته است.

شرکت خدمات انبارداری، بسته بندی و توزیع سوئدی PostNord به رسم هر سال گزارش مالی سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرده است که از حرکت قدرتمند این شرکت برای افزایش سهمش از بازار تجارت الکترونیک حکایت دارد. در این گزارش سود عملیاتی این شرکت به میزان ۵۴۱ کرونر سوئد که برابر است با ۵۰ میلیون یورو اعلام شده است. کمپانی سوئدی درآمد حاصل شده خود را ناشی از بهبود بهره وری عملیات اجرایی و همچنین رشد مطلوب قیمت‌ها دانسته است.

پست نورد سرمایه گذاری بیشتری در صنعت تجارت الکترونیک خواهد کرد

جابه جایی و تحویل ۵۰ میلیون مرسوله پستی و همچنین افزایش ۱۰ درصدی درآمد در حوزه تجارت الکترونیک B2C از نقش کلیدی فعالیت تجاری آنلاین برای پست نورد حکایت می‌کند.

در سال گذشته PostNord تقریبا ۱۳۲ میلیون یورو در توسعه نقاط توزیع بسته، خرید تجهیزات و ماشین آلات مرتبط سازی و طبقه بندی مرسولات، همچنین وسایل نقلیه و توسعه نرم افزاری سرمایه گذاری کرده است.

این شرکت تقریباً ۱۳۲ میلیون یورو در پایانه های بسته ، ماشین های مرتب سازی ، وسایل نقلیه و توسعه دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. همچنین این شرکت در گزارش سالیانه خود اذعان می‌کند که آینده تجاری شرکت در حوزه توسعه خدمات لجستیک تحت وب است.

پست نورد در گزارش سالیانه خود به تمایل مدیران شرکت برای ارائه هرچه گسترده تر خدمات پستی و تحویل کالاهای فروشگاه های اینترنتی و تجارت تحت شبکه های اجتماعی در سوئد و دانمارک اشاره می‌کند.

0

بدون دیدگاه