راه اندازی سرویس تحویل فوری دیجی کالا

3 سال پیش

دیجی کالا سرویس جدیدی را تحت عنوان دیجی کالا جت عرضه نموده است. مشتریان میتوانند سفارشات خود را با استفاده از سرویس پرداخت اینترنتی و سرویس پرداخت در محل این فروشگاه، به ثبت نهایی برسانند و دیجی کالا نیز با استفاده از سرویس دیجی کالا جت محصولات ثبت شده را ظرف مدت ۴۵ دقیقه، حتی کمتر! به دست مشتریان می رساند.

این فروشگاه سرویس تحویل فوری خود را فعلا فقط در شهر تهران فعال کرده است و به صورت آزمایشی از محصولات سوپرمارکتی شروع کرده، اما اینطور که به نظر می رسد دیجی کالا جت توانایی بالقوه ای را در ایجاد تحولی جدی در مکانیسم دیجی کالا و اساساً فروش اینترنتی در کشور را دارد.

ارسال سریع سفارشات!

با وجود این سرویس فروشگاهی داریم که تنوع کالا در آن به ۴٫۵ میلیون میرسد که میتوانیم کمتر از ۴۵ دقیقه کالاهای انتخاب شده را درب منزل تحویل و همچنین از سرویس پرداخت در محل این فروشگاه نیز استفاده نماییم.

اگر ۱۵۰ هزار فروشنده آماده ارائه خدمات در پلتفرم دیجی کالا جت به مشتریان باشند، به راحتی می توانند به مشتریان اطراف خود سریع ترین و همچنین کم هزینه ترین سرویس را بدهند. هدف دیجی کالا از ارائه سرویس دیجی کالا جت، بالابردن توانایی فروشندگان برای ارسال سریع کالا به مشتریان در کنار ارسال سریع سفارش های سوپرمارکتی است.

1

یک دیدگاه

  • کاکا
    1 سال پیش

    سلام یک کالای راسفارش دادم ولی اینکه مسول تقسیم بسته است نمی اره از داخل شهر زنگ میزنه میگه بسته دسته کنه بیا بگیر