صدمین وانت تحویل سیار مرسولات ایکیا در بریتانیا آغاز به کار کرد

صدمین وانت تحویل سیار مرسولات ایکیا در بریتانیا آغاز به کار کرد

ایکیا صدمین وانت تحویل سیار خود را در فروشگاه تسکو که بزرگترین سوپرمارکت زنجیره‌ای در بریتانیا است، افتتاح کرد. به همین مناسبت، خرده فروش مبلمان سوئدی اعلام کرد که قصد دارد تعداد وسایل تحویل سیار مرسولات خود را دو برابر کند. تقریبا ۴۰ درصد از فروش Ikea در بریتانیا اکنون از کانال فروش آنلاین است.

Ikea و Tesco در سپتامبر ۲۰۲۲ سرویس پیک آپ را به صورت آزمایشی با موفقیت آغاز کردند. این دو غول خرده‌فروشی تصمیم به عرضه محصولاتشان در سراسر کشور گرفتند و در نتیجه صدمین نقطه تحویل سیار را ایجاد کردند. این سرویس برای سفارش‌های بالای ۱۰۰ پوند رایگان است و برای کسانی که کمتر از این مقدار سفارش می‌دهند ۵ پوند هزینه دارد.

Ikea و Tesco همکاری خود را بیشتر گسترش خواهند داد و قصد دارند صدها وانت توزیع سیار دیگر را راه‌اندازی کنند که نیمی از آن در سال ۲۰۲۴ اضافه خواهد شد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که Ikea گزارش می‌دهد که تقریبا ۴۰ درصد از کل فروشش از طریق خرید آنلاین مشتریان انجام می‌شود.

راه‌اندازی این تعداد وانت توزیع مرسولات پستی ایکیا بدین معنی است که بیش از ۹۰ درصد از مشتریان Ikea در بریتانیا پس از تکمیل توسعه، در فاصله ۵ مایلی از محل تحویل مرسولاتشان قرار خواهند گرفت.

Jakob Bertilsson، مدیر محلی تامین مشتری Ikea در مورد همکاری با Tesco، یک فروشنده برتر آنلاین در بریتانیا، می‌گوید: «راه‌اندازی یکصدمین وانت تحویل سیار ما، لحظه‌ای هیجان‌انگیز برای دسترسی بیشتر به ما است. از آنجایی که ما همچنان شاهد تغییر در تمایل بازدیدکنندگان خود برای خرید راحت‌تر هستیم، باید دائما با خدمات بهتر و مقرون به صرفه‌تر توسعه و پیشرفت کنیم.

Ikea آنلاین

Ikea که به خاطر انبارهای بزرگ مبلمان خانه آبی رنگ خود شناخته می‌شود، برای مدت طولانی در تجارت الکترونیک عقب مانده بود، اما از آن زمان به بعد به آن رسیده است. فروشنده برتر بین مرزی اکنون همراه با آمازون بر بازار مبلمان آنلاین در اروپا تسلط دارد.

0

بدون دیدگاه