افزایش قفسه‌های پستی در لهستان با مشارکت دی‌اچ‌ال و Cainiao

1 سال پیش
افزایش قسفه‌های پستی در لهستان با مشارکت دی‌اچ‌ال و Cainiao

شرکت خدمات پستی DHL eCommerce Solutions بخشی از سهام شرکت تابعه Cainiao در لهستان را خریداری می‌کند، زیرا هر دو شرکت به دنبال مشارکت در سرمایه‌گذاری در لهستان هستند. پس از تکمیل این معامله، دو شرکت قصد دارند ۶۰ میلیون یورو برای نصب قفسته‌های قفل‌دار تحویل کالا در سراسر لهستان سرمایه‌گذاری کنند.

پابلو چیانو، مدیر اجرایی شرکت DHL Commerce Solutions، گفت:لهستان یکی از سریع‌ترین بازارهای تجارت الکترونیک در حال رشد در اروپا است که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۷ دو برابر شود و تا ۴۰ درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند سفارشاتشان را از طریق قفسه‌های تحویل سفارش، دریافت کنند. با پیوستن به نیروهای Cainiao، ما موقعیت خود را به عنوان یک ارسال‌کننده بار قابل اعتماد تقویت خواهیم کرد و شبکه گسترده ای از قفسه های بسته های پیشرفته ایجاد خواهیم کرد.

برای شروع، هر دو شرکت، شبکه‌های بسته‌بندی و انبار و همچنین قفسه‌های تحویل سفارش موجود خود را در کشور ادغام خواهند کرد که در مجموع به ۱۲۰۰  قفسه خواهند بود. پس از این ادغام، ۶۰ میلیون یور برای افزایش تعداد قفسه‌های پستی در سراسر لهستان سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

ویلیام شیونگ، مدیر ارشد استراتژی و مدیر کل مناطق اروپا و آسیای جنوب شرقی در شبکه Cainiao، افزود:با ترکیب تدارکات، فناوری و تخصص تجارت الکترونیکی هر دو شرکت، ما آرزوی ارائه خدمات برتر به مشتریان خود و ایجاد خدماتی بی نظیر را داریم. تجربه خرید آنلاین برای مصرف کنندگان..

نهایی شدن این معامله منوط به صدور مجوز کنترل ادغام شرکت‌ها در حوزه‌های قضایی کشورهای خاص است. انتظار می رود چنین مصوباتی در ماه‌های آینده انجام شود.

منبع خبر: وب‌سایت اخبار باربری هوایی

0

بدون دیدگاه