اعلام ورشکستگی شعبه هلندی سرویس ارسال پستی اینستاباکس

1 سال پیش
اعلام ورشکستگی شعبه هلندی سرویس ارسال پستی اینستاباکس

شعبه هلندی Instabox ورشکست شده است. سرویس ارسال پستی اینستاباکس که به خاطر کمدهای بسته قرمز رنگش معروف است، اخیرا اعلام کرده بود که با استارتاپ ارسال پستی Budbee تحت نام Instabee همکاری می‌کند. سرویس ارسال پستی سوئدی Instabox سال گذشته در هلند شروع به کار کرد و در همان سال، رقیب هلندی Red Je Pakketje را خریداری کرد. Instabox به تازگی اعلام کرده که با Budbee، یکی دیگر از شرکت‌های ارسال پستی سوئدی، تحت نام Instabee ادغام می‌شود.

مشتریان برای دریافت بسته پستی با متولی ورشکستگی تماس می‌گیرند

طبق گزارش وبسایت اخبار تجارت الکترونیک اروپا دادگاهی در آمستردام شعبه هلندی Instabox را ورشکسته اعلام کرد. وب‌سایت هلندی می‌گوید یک متولی ورشکستگی، مسئولیت شرکت را بر عهده گرفته است. به گفته اینستاباکس، مشتریانی که منتظر بسته هستند یا می‌خواهند بسته خود را پس دهند، باید با فروشگاه آنلاین مربوطه تماس بگیرند. مشخص نیست که عواقب ورشکستگی برای فعالیت‌های Instabox در هلند و فروشگاه‌های آنلاین وابسته به آن چیست. با توجه محتوای یک ایمیل داخلی در که برای کارمندان ارسال شده، به زودی با آن‌ها در خصوص فعالیت شرکت صحبت خواهد شد.

Red Je Pakketje، یک سرویس پستی هلندی است که اینستاباکس در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد، در حال حاضر ۱۴ کارمند دارد. ارزش این معامله توسط مجله هلندی Quote حدود ۲۵ میلیون یورو برآورد شد.

به نظر می‌رسد ورشکستگی برای شرکا و مشتریان اینستاباکس غافلگیرکننده است. Instabox در زمینه ارائه قفسه‌های تحویل بسته پستی در هلند، پیشرو است. این سرویس‌دهنده همچنین ادغام با Budbee را در ماه سپتامبر اعلام کرد. این شرکت‌ها تحت یک هلدینگ جدید به نام Instabee فعالیت می‌کنند. هلدینگ Instabee مطابق با نقشه راه اعلام شده باید در ۷ کشور اروپایی از جمله هلند فعالیت کند.

در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ سایت خبری هلندی Emerce نیز اعلام ورشکستگی شعبه هلندی اینستاباکس را شگفت‌انگیز اعلام کرد. به گفته کارمندان، این ورشکستگی برای خلاص شدن از شر بدهی‌های قدیمی Red Je Pakketje صورت گرفت. در مجموع ۹۸۴ کارمند Red Je Pakketje و Instabox Nederland شغل خود را از دست خواهند داد.

0

بدون دیدگاه