راهاندازی دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی در مرکز تماس پست اسلوونی

پست اسلوونی (Pošta Slovenije) بهعنوان نخستین شرکت در این کشور، در مرکز تماس خود از دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده میکند. این دستیار قادر است با ۱۲ گویش مختلف زبان اسلونیایی مکالمه کند، تجربه کاربری پاسخگویی به تلفن را بهبود بخشد، زمان پاسخگویی به سئوالات را کاهش دهد و به تعیین استانداردهای جدید در ارتباطات دیجیتال کمک کند.
دستیار صوتی پستی Pia، که بر اساس پیشرفتهترین فناوریهای هوش مصنوعی طراحی شده، به مشتریان در پاسخگویی به پرسشهایی مانند وضعیت رهگیری مرسوله، سرویسهای موجود، نرخ پستی و اطلاعات عمومی در زمینه خدمات پستی کمک میکند. Pia بدون نیاز به ارجاع به سایر مجاری ارتباطی مانند پیامک یا چت (گفتمان مجازی)، با دریافت دادهها بهطور مستقیم از سیستمهای پشتیبانی Pošta Slovenije که یک پایگاه داده دقیق و یکپارچه است، اطلاعات را از طریق یک وبسایت معتبر گردآوری میکند و احتمال خطا و تفسیرهای نادرست را به حداقل میرساند.
در این ارتباط ، رئیس بخش مشتریمداری Pošta Slovenije اظهار داشت:” هدف ما از معرفی آخرین فناوریهای نوآورانهای مانند دستیار صوتی Pia، ارائه بهترین تجربه به مشتریان و دسترسی سریعتر آنها به اطلاعات است. ما معتقدیم این فناوری به بهبود عملکرد مرکز تماس و افزایش رضایت مشتریان کمک خواهد کرد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که این ابزار هوش مصنوعی بهطور مداوم در حال یادگیری و بهبود است.”
با بهرهبرداری از دستیار صوتی Pie، گام مهمی در تحقق تعهدات پست اسلوونی در دستیابی به نوآوری و بهترین خدمات برداشته شده است. این دستیار صوتی همچنین فرآیندهای کاری کارکنان و مدیران مرکز تماس را تسهیل کرده و اطلاعات متداول را بهطور آنی توسط هوش مصنوعی آماده میکند، به طوریکه کارکنان قادر خواهند بود بر سؤالات پیچیدهتر مشتریان تمرکز کنند.
دیدگاه شما