رشد خردهفروشی آنلاین در آلمان تا سال ۲۰۳۰

هزینه خردهفروشی آنلاین در آلمان رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. انتظار میرود که مخارج آنلاین در چهار سال آینده با میانگین رشد سالانه ۴.۲ درصد به افزایش خود ادامه دهد. «خردهفروشی آنلاین دوباره در حال شتاب گرفتن است – و محرکها متنوع هستند.»
این یافتهها از گزارش جدید IFH KÖLN در مورد صنعت خردهفروشی آنلاین در آلمان به دست آمده است. این موسسه تحقیقاتی نرخ رشدی بین ۲.۷ تا ۵.۷ درصد را برای امسال انتظار دارد که به ۱۱۰ میلیارد یورو میرسد. سال گذشته، هزینه خرید آنلاین در آلمان ۳.۸ درصد افزایش یافت.
پس از چند سال کاهش، تجارت الکترونیک در آلمان دوباره رو به افزایش است که توسط آمار منابع دیگر نیز تأیید شده است. بزرگترین فروشگاههای آنلاین در آلمان، با پیشتازی آمازون، به ویژه از این رشد سود میبرند.
شتاب (Momentum) خردهفروشی آنلاین در آلمان
به گفته IFH KÖLN، چندین عامل باعث این شتاب مجدد میشوند.
هانس یورگن هاینیک، کارشناس بازاردیجیتالی شدن فروشگاههای فیزیکی، رسانههای اجتماعی و تلفن هوشمند به عنوان یک همراه همیشگی، خریدهای آنلاین را پرتکرارتر میکنند. در عین حال، کاهش تراکم فروشگاههای فیزیکی رشد را تسریع میکند و کمبودهای محلی در زنجیره تأمین، خرید آنلاین را به یک گزینه ضروری در برخی مناطق تبدیل میکند.
کاهش تراکم فروشگاهها رشد آنلاین را تسریع میکند
IFH KÖLN رشد آنلاین را در تمام دستهبندیهای محصول پیشبینی میکند:
-
مواد غذایی با پیشبینی رشد ۱۴.۶ درصدی برای امسال متمایز است.
-
رشد قابل توجهی نیز در بخش سلامت و تندرستی انتظار میرود، با پیشبینی افزایش ۸.۸ درصدی.

رشد خردهفروشی آنلاین در آلمان تا سال ۲۰۳۰
خردهفروشی آنلاین تا سال ۲۰۳۰
برای پیشبینیهای رشد خود، IFH KÖLN از تحلیل سناریو در سه حالت استفاده میکند. در تمام این سناریوها، خردهفروشی آنلاین تا سال ۲۰۲۹ به رشد خود ادامه خواهد داد:
-
سناریوی میانه: رشد به طور متوسط ۴.۲ درصد در چهار سال آینده خواهد بود که منجر به ۱۲۸ میلیارد یورو هزینه خردهفروشی آنلاین تا سال ۲۰۲۹ میشود.
-
سناریوی رشد قوی: این مبلغ تا سال ۲۰۲۹ به ۱۴۱ میلیارد یورو خواهد رسید.
دیدگاه شما