سادهسازی فرآیند مرجوعی کالاهای فروشگاههای اینترنتی در پست انگلستان

شرکت حملونقل دیجیتال Stamp Free در راستای ارائه تجربهای یکپارچه، کارآمد و کاربرپسند در فرآیند عودت کالا، با شرکت پست انگلستان (Royal Mail) همکاری کرده است. این همکاری به کمک پلتفرم AppFree این شرکت، امکان عودت آسان و سریع کالا را برای مشتریان فروشگاههای اینترنتی فراهم میکند.
عودت کالا در WhatsApp
با استفاده پلتفرم AppFree مشتریان پست انگلستان قادر خواهند بود کالاهای ناشی از خرید و فروش اینترنتی را در بستر تجارت الکترونیک به راحتی و از طریق پیامرسان WhatsApp عودت دهند.
در ابتدا خریداران میتوانند با ارسال یک پیام در WhatsApp یا اسکن کد QR مربوطه، درخواست عودت کالا را ثبت کنند. در مرحله بعد، اطلاعات مرسوله برگشتی را وارد کرده و سپس یک کد QR برای تحویل حضوری یا یک برچسب قابل چاپ برای مرسوله خود دریافت خواهند کرد.
شرکت Stamp Free فرآیند عودت را از طریق مراکز جمعآوری از درب منزل مدیریت میکند. همچنین بهروزرسانیهای مربوط به رهگیری مرسوله که در WhatsApp در دسترس هستند، شفافیت بیشتری ایجاد کرده و موجب آرامش خاطر مشتریان در طول فرآیند عودت کالا میشود.
مدیرعامل Stamp Free ضمن اظهار خرسندی از همکاری با Royal Mail برای ارائه این راهکار نوآورانه در بخش عودت کالا گفت: با بهرهمندی از قابلیتهای WhatsApp، فرآیند عودت کالا را به سهولتِ ارسال یک پیام به یک دوست تبدیل کردهایم. Stamp Free و Royal Mail با همکاری یکدیگر، در حال تغییر نحوه عودت کالا در تجارت الکترونیک بوده و خدماتی را ارائه میدهند که نهتنها کارآمد، بلکه کاربرپسند نیز هست.
همچنین این شرکت در حال توسعه این قابلیت برای سایر پیامرسانهای دیگری مانند iMessage اپل و Facebook Messenger است.
دیدگاه شما