هوشمندسازی ۹۰ درصد از پردازش مرسولات در پست انگلستان

پست انگلستان (Royal Mail) بهعنوان بخشی از راهبرد نوینسازی گستردۀ خود، موفق به #هوشمند_سازی ۹۰ درصد از عملیات پردازش مرسولات شده است.
این دستاورد نتیجه چندین سرمایهگذاری فناورانه در سالهای اخیر است و نقطه عطف مهمی به شمار میآید که نشاندهنده گامی بزرگ در جهت افزایش بهرهوری و بهبود خدمات است.
این سرمایهگذاریها شامل افتتاح دو مرکز حمل و نقل خودکار و پیشرفته در دو شهر انگلستان است که قابلیت پردازش روزانه تا ۱/۵ میلیون مرسوله را دارا هستند.
همچنین، اضافه شدن ۱۰ نوار نقاله بزرگ با طراحی ویژه در مراکز پستی سراسر کشور به منظور مدیریت امانات بزرگتر و نصب سه دستگاه جدید سورتینگ با سرعت بالا در سه مرکز پستی، از دیگر اقدامات پست انگلستان بهشمار میرود که هر یک از این دستگاهها قادرند پردازش امانات را تا ۲۱ هزار بسته در ساعت افزایش دهند.
در این رابطه، مدیر ارشد بخش عملیات پستی Royal Mail اظهار داشت: “دستیابی ۹۰ درصدی به اتوماسیون عملیات پستی، نقطه عطفی در مأموریت ما برای نوینسازی و کارآمدتر کردن Royal Mail است. ما کماکان در جستجوی فناوریهای جدید برای بهبود عملکرد خود و پاسخگویی به نیازهای رو به رشد مشتریان هستیم و با استفاده از فناوریهای پیشرفته، از نیروی کار خود پشتیبانی خواهیم کرد.”
علاوه بر این پست انگلستان در ماه مارس ۲۰۲۵ بهعنوان بخشی از برنامههای مدرنسازی، اپلیکیشن خود را بهروزرسانی کرد، تا مشتریان بتوانند هنگام ارسال امانات و بستههای کوچک دارای بارکد از طریق ۱۱۵ هزار صندوق پستی در کشور، تاییدیه پرداخت کرایه پستی را از سامانه مربوطه اخذ نمایند.
لازم به ذکر است مجری پست انگلستان در اکتبر ۲۰۲۴، اولین شرکت توزیعکننده در جهان بود که قابلیت رهگیری دیجیتال را به ظروف حملونقل پستنامهها و امانات خود افزود.
این لیبلها (tags)که توسط شرکت اینترنت اشیاء Wiliot تهیه شدهاند، قادرند در لحظه، دادههای مرتبط با مکان، رطوبت و دما را در زمان جابهجایی و رهسپاری مرسولات در سراسر کشور ارسال کنند.
دیدگاه شما