خرید و فروش محصولات دست دوم TikTok Shop در کشورهای بیشتری فعال می‌شود

2 هفته پیش

پس از راه‌اندازی در ایالات متحده و بریتانیا، TikTok Shop اکنون قصد دارد تجارت محصولات دست دوم را در پلتفرم خود در سایر نقاط اروپا نیز فعال کند. این شرکت در حال حاضر در حال استخدام یک مدیر برنامه است که مسئول تعریف و اجرای استراتژی دسته‌بندی محصولات دست دوم در سراسر اتحادیه اروپا خواهد بود.

آگهی استخدام مدیر برنامه اخیرا در وب سایت TikTok Shop منتشر شده است. طبق این آگهی، مدیر برنامه رهبری توسعه چشم انداز و پشتیبانی از استراتژی فروشندگان در دسته‌بندی محصولات دست دوم “از کارت‌های تجاری گرفته تا لوازم خانگی” در سراسر اتحادیه اروپا را بر عهده خواهد داشت. این مدیر همچنین بر چارچوب‌های حاکمیتی، سیاست‌ها و عملیات پشتیبانی تمرکز خواهد کرد.

فروش آنلاین کالاهای لوکس دست دوم

مدیر دسته‌بندی در لندن مستقر خواهد بود. TikTok Shop در بهار سال گذشته Preowned Luxury را در بریتانیا راه‌اندازی کرد و به برندهای پوشاک دست دوم این امکان را داد تا به مشتریان جدیدی دسترسی پیدا کنند و خریداران بتوانند پوشاک لوکس اصیل را بدون نیاز به خروج از TikTok خریداری کنند. این سرویس با همکاری Luxe Collective، Sellier Knightsbridge، Sign of the Times، Hardly Ever Worn It و Break Archive راه اندازی شد. این اقدام TikTok Shop را به رقیبی برای eBay UK تبدیل کرد که هزینه‌های فروشنده برای لباس‌های دست دوم را حذف کرده بود.

خرید و فروش محصولات دست دوم TikTok Shop در کشورهای بیشتری فعال می‌شود

خرید و فروش محصولات دست دوم TikTok Shop در کشورهای بیشتری فعال می‌شود

دسته‌بندی محصولات دست دوم

پیش از این، TikTok سرویس Preowned Luxury را در ایالات متحده معرفی کرده بود. در ماه اکتبر ۲۰۲۴، عرضه محصولات دست دوم در آنجا گسترش یافت و شامل لوازم الکترونیکی بازسازی شده نیز شد که در بریتانیا نیز در این پلتفرم موجود هستند. فروشندگان ملزم به داشتن گواهینامه از تأییدکنندگان شخص ثالث هستند.

اگرچه به طور کلی مرجوعی پذیرفته نمی‌شود، TikTok Shop یک سیاست ضد جعل دارد که در صورت اثبات فروش کالای تقلبی توسط فروشنده، بازپرداخت کامل به خریدار را تضمین می‌کند. آگهی استخدام جدید نشان می‌دهد که TikTok Shop قصد دارد دسته‌های بسیار بیشتری را برای فروشندگان محصولات دست دوم در اروپا باز کند.

مسئولیت‌های مدیر برنامه همچنین شامل مقیاس‌بندی و بهبود پشتیبانی از دسته‌بندی جدید، حمایت از فروشندگان (“درک سفر و نقاط ضعف فروشنده و کمک به آنها در حل مشکلاتی که تجربه می‌کنند”) و رهبری سبد استراتژیک دسته‌بندی خواهد بود.

شروع فعالیت TikTok Shop در اروپا

از شش هفته پیش، TikTok Shop به طور رسمی در آلمان، فرانسه و ایتالیا در دسترس قرار گرفته است. این بازارچه آنلاین خرید قبلا در بریتانیا، اسپانیا و ایرلند فعال بود. تعداد کشورهای اروپایی اکنون به شش کشور رسیده است که شامل پنج بازار بزرگ تجارت الکترونیک در اروپا می‌شود. انتظار می‌رود این سرویس به سایر کشورهای این قاره نیز گسترش یابد.

0

بدون دیدگاه