ترندیول ترکیه انبارداری خود را در رومانی انجام خواهد داد

4 هفته پیش
ترندیول انبار خود را در رومانی راه‌اندازی خواهد کرد

Trendyol به عنوان یکی از بازیگران بزرگ تجارت الکترونیک در ترکیه، در حال برنامه‌ریزی برای توسعه خدماتش با ایجاد یک مرکز لجستیک منطقه‌ای در نزدیکی پایتخت رومانی، بخارست است. این شرکت قصد دارد در مرکز لجستیکی جدید که در سال ۲۰۲۵ به طور کامل عملیاتی خواهد شد با بکارگیری ۲۵۰ کارمند خدمات انبارداری فروشگاه اینترنتی خود را به تمام جنوب شرقی اروپا ارائه کند.

چاگلایان چتین، رئیس گروه ترندیول، این موضوع را به پلتفرم اخبار تجاری رومانیایی Economica.net گفت. او در مورد این مکان گفت: “از نظر تعداد محصولات، ما در حال حاضر بزرگترین بازیگر صنعت پوشاک آنلاین در رومانی هستیم.”

ترندیول فروش خود را در این کشور در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز کرد، به طوری که بیش از سه میلیون محصول در حال حاضر به نیم میلیون مشتری محلی فروخته شده است. سفارشات آن‌ها در حال حاضر از انبارهای Trendyol در ترکیه و لهستان ارسال می‌‌شوند.

پس از اینن شروع موفقیت آمیز، Trendyol آماده سرمایه‌گذاری در بازار رومانی است. در سال ۲۰۲۵، ترندیول متعهد به گسترش خدماتش در بازار محلی، افتتاح دفتر در بخارست و یک انبار منطقه‌ای و همچنین ادغام فروشندگان محلی و منطقه‌ای در پلتفرم است.

پلتفرم Trendyol در حال حاضر بیش از ۲۵۰،۰۰۰ کسب‌وکار اینترنتی و برند تجاری را با بیش از ۳۵ میلیون مشتری از طریق اپلیکیشن‌ و وب‌سایت اختصاصی به زبان های محلی مرتبط می‌کند.

سرمایه‌گذاری علی‌بابا در ترندیول

Trendyol که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، به سرعت به یک رهبر بازار در صنعت تجارت الکترونیک ترکیه تبدیل شد. هشت سال پس از راه‌اندازی، این شرکت مستقر در استانبول تا حد زیادی تحت مالکیت گروه چینی علی بابا قرار گرفت که اکنون ۸۶٫۵ درصد از سهام ترندیول را در اختیار دارد. جاه‌طلبی‌های اروپایی شرکت زمانی مشخص شد که این پلتفرم درهای خود را به روی خریداران آنلاین در آلمان در بهار ۲۰۲۲ باز کرد. بعدها ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر اروپایی نیز در جمهوری چک، اسلواکی، لهستان، مجارستان، بلغارستان و یونان راه‌اندازی شد.

ترندیول در بازار خانگی خود از افزایش فروش آنلاین لذت می برد. ترک‌ها خریدهای بیشتری را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. همچنین رشد قابل توجهی دوباره در سال جاری در ترکیه انتظار می‌رود، جایی که نزدیک به ۵۶۰،۰۰۰ شرکت به عنوان فعال در تجارت الکترونیک ثبت شده‌اند. دولت می‌خواهد از آن‌ها در برابر فروشگاه‌های آنلاین خارجی که محبوبیت آن‌ها در حال افزایش است محافظت کند. دولت ترکیه تغییرات مالیاتی شدیدی را برای کاهش خریدهای فرامرزی اعمال خواهد کرد.

0

بدون دیدگاه