About You ارسال رایگان سفارشات را محدود به مبلغ سفارش می‌کند

About You ارسال رایگان سفارشات را محدود به مبلغ سفارش می‌کند

فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک About You می‌خواهد برای بهره‌مندی از سرویس ارسال رایگان خود در تمام کشورها محدودیت حداقل مبلغ سفارش اعمال کند. این پلتفرم مد آلمانی امیدوار است با کاهش سفارشات مبلغ پایین در آینده، هزینه‌های فروشگاه اینترنتی‌اش را کاهش دهد. About You هم‌اکنون در حال آزمایش محدودیت حداقل مبلغ سفارش در برخی از بازارهای خود است.

این شرکت به سایت خبری آلمانی Neuhandeln اطلاع داده است که هزینه‌های لجستیک خود را بهینه خواهد کرد اما از حداقل مبلغی که مشتریانش برای استفاده از سرویس ارسال رایگان باید خرید کنند، چیزی نگفته است. با این حال Neuhandeln متوجه شد که اگر مبلغ سفارش مشتریان فرانسوی کمتر از ۲۴٫۹۰ یورو باشد، باید ۳٫۹۰ یورو هزینه ارسال بپردازند. به نوشته این روزنامه، About You در حال آزمایش این محدودیت خرید اینترنتی در بلژیک و ایرلند است.

Zalando و H&M نیز برای ارسال رایگان مرسولات محدودیت ایجاد کرده‌اند

در کشورهای دیگر مانند آلمان و هلند ارسال پستی سفارشات اینترنتی همچنان رایگان است. اما اواخر سال ۲۰۲۳، این پلتفرم فروش اینترنتی پوشاک می‌خواهد کف قیمت خرید برای ارسال رایگان را در همه بازارهای خود معرفی کند. پلتفرم‌های مشابه، مانند Zalando و H&M، تحویل رایگان خود را از قبل محدود کرده‌اند.

About You در زمینه فروش آنلاین پوشاک تخصص دارد و در حال حاضر در ۲۸ بازار اروپایی و در عربستان سعودی نمایندگی دارد. این پلتفرم در سال ۲۰۱۴ در آلمان راه اندازی شد و از همان ابتدا از امکان ارسال رایگان سفارشات برای تبلیغاتش استفاده می‌کرد. این پلتفرم تاکنون موفق به کسب سود نشده است، اما امیدوار است با اعمال محدودیت کف ارزش سفارش برای ارسال رایگان، هزینه‌های شرکت را کاهش دهد و هزینه‌های مصرف کننده را افزایش دهد.

مشتریان تمایل بیشتری به خرید اقلام با تخفیف دارند

به دلیل عدم اطمینان اقتصادی فعلی، مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری به خرید اقلام با تخفیف دارند. در نتیجه، میانگین مبلغ هر سفارش در سال گذشته با شش درصد کاهش به مبلغ ۵۵٫۳ یورو رسید. از سوی دیگر، میانگین تعداد سفارش‌های مشتری از About You به سه بار در سال افزایش یافته است.

0

بدون دیدگاه