آمازون هزینه سرویس تحویل توسط آمازون را برای فصل تعطیلات افزایش می‌دهد

4 روز پیش
آمازون هزینه سرویس تحویل توسط آمازون را برای فصل تعطیلات افزایش می‌دهد

آمازون به کاربران سرویس ارسال سفارش خود در بریتانیا و آلمان اطلاع داده است که باید انتظار هزینه اضافی برای فصل تعطیلات را داشته باشند. این هزینه اضافی از اواسط اکتبر تا اواسط ژانویه اعمال می‌شود و هدف آن اطمینان از حفظ سرعت ارسال، ظرفیت ارسال و خدمات مشتری در سطح بالا است.

سرویس ارسال آمازون با نام تحویل توسط آمازون یا FBA شناخته می‌شود.

هزینه‌های جدید سرویس تحویل توسط آمازون

بریتانیا: میانگین هزینه اضافی برای هر بسته ۱۰ پنس و برای هر پاکت بزرگ یا خیلی بزرگ ۵ پنس خواهد بود.

آلمان: میانگین هزینه اضافی ۱۹ سنت یورو خواهد بود.

این هزینه‌ها برای اقلام FBA بزرگ یا با قیمت پایین اعمال نخواهد شد. آمازون اظهار داشت که این تصمیم به راحتی گرفته نشده است و برای پوشش هزینه‌های عملیاتی و حمل‌ونقل بالاتر از حد معمول در سراسر زنجیره تامین در این دوره شلوغ ضروری است.

تصمیم آمازون بخشی از یک روند گسترده‌تر در صنعت ارسال پستی است. بسیاری از ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات لجستیک، مانند DHL، نیز در شلوغ‌ترین دوره‌های سال هزینه اضافی دریافت می‌کنند تا هزینه‌های عملیاتی افزایش یافته را پوشش دهند. در آلمان، DHL برای تحویل بسته‌ها در نوامبر و دسامبر هزینه اضافی اعمال می‌کند. امسال، این شرکت یک هزینه اضافی دیگر را نیز در طول دو هفته اوج اضافه کرده است که کل هزینه اضافی برای مشتریان را به ۶۹ سنت یورو برای هر محموله می‌رساند.

این ساختار هزینه جدید از سوی آمازون نشان‌دهنده چالش‌ها و هزینه‌های عملیاتی قابل توجهی است که شرکت‌های لجستیک در فصل تعطیلات با آن مواجه هستند.

0

بدون دیدگاه