آمازون بزرگترین شرکت تحویل مرسوله پستی امریکا در سال ۲۰۲۳ خواهد شد

5 ماه پیش
آمازون بزرگترین شرکت تحویل مرسوله پستی امریکا در سال 2023

به نظر می‌رسد آمازون با ارسال نزدیک به ۶ میلیارد بسته در سال ۲۰۲۳، بزرگ‌ترین شرکت تحویل مرسوله در آمریکا خواهد شد. براساس پیش‌بینی وال استریت ژورنال، آمازون در سال ۲۰۲۳ با تحویل ۵٫۹ میلیارد بسته، در زمینه ارسال بسته پستی از سایر شرکت‌های نامدار پیشی بگیرد.

اکنون، بزرگ‌ترین غول خرده‌فروشی جهان می‌تواند با پیشی‌گرفتن از شرکت‌های بزرگ پستی آمریکا ازجمله UPS و FedEx، لقب بزرگ‌ترین شرکت حمل‌و‌نقل در ایالات‌متحده را از آن خود کند.

گزارش وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که آمازون در مسیر پیشی‌گرفتن از UPS و FedEx در حجم مرسولات پستی سال ۲۰۲۳ میلادی است.

رتبه اول ارسال کالا در ایالات متحده امریکا

آمازون در بخش تحویل بسته‌ها با سرعت در حال رشد است. این آنلاین شاپ امریکایی با ۵ میلیارد و نهصد میلیون مرسوله پستی، از ۵٫۳ میلیارد بسته تحویل‌شده توسط UPS و ۳٫۳ میلیارد بسته FedEx در سال ۲۰۲۲ فراتر می‌رود. هیچ‌یک از دیگر شرکت‌های پستی انتظار ندارند در سال ۲۰۲۳ بتوانند در بخش تحویل بسته‌ها، چنین رکوردی را ثبت کنند. آمازون در بخش تحویل بسته‌ها توانسته است به بزرگ‌ترین شرکت باربری در جهان تبدیل شود.

البته گفتنی است که آمازون از اظهارنظر در مورد گزارش وال استریت ژورنال خودداری کرده است. این شرکت سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در بخش افزایش سرعت ارسال بسته‌های پستی انجام داده است. یکی از سخنگویان UPS به این موضوع اشاره کرده که این شرکت بر سایر بخش‌های بازار، ازجمله کسب‌وکارهای بین‌المللی و سازمانی متمرکز شده است.

آمازون در بخش حمل‌و‌نقل توانسته در سال ۲۰۲۳ میلادی تا حدی از UPS جلو بیفتد. در اکتبر ۲۰۲۳، آمازون اعلام کرد که برای فصل تعطیلات سال نو میلادی، ۲۵۰ هزار نیروی آمریکایی استخدام می‌کند تا نیازهای مربوط به بسته‌بندی سفارشات و ارسال را برآورده کنند. این درحالی است که طبق پیش‌بینی‌ها، UPS نتوانسته رکورد خوبی برای تحویل بسته‌ها ثبت کند. مطابق با مستندات موجود تقاضای ارسال پستی بسته‌ها به UPS در فصل تعطیلات کاهش یافته است. سهام UPS در ماه گذشته به پایین‌ترین رقم خود در سه سال گذشته رسید.

 

 

 

0

بدون دیدگاه