کسب و کار استرالیایی GetBacktoBasix راز موفقیت خودش در تجارت الکترونیک را فاش کرد

کسب و کار استرالیایی GetBacktoBasix راز موفقیت خودش در تجارت الکترونیک را فاش کرد

کسب و کار استرالیایی که همین الان فروش موفقی در شعبه‌های آمریکا و کانادایی آمازون (Amazon) دارد از آموخته‌های خودش در بازار تجارت الکترونیک صحبت کرده است. با لجیتو همراه باشید.

GetBacktoBasix، کسب و کار استرالیایی که در سیدنی واقع شده، تولیدکننده و فروشنده کیف‌های عایق شده برای داروهای دیابتی و دیگر فرآورده‌های بهداشت شخصی است. نویل سادینسکی (Noelle Sadinsky)، بنیان‌گذار شرکت، رشد تجارت الکترونیک خود را به نحوه معرفی محصولاتش در دو سایت خارجی آمازون نسبت داده است. وی در این خصوص گفته است:

فروشندگان اینترنتی باید از حضور قریب الوقوع آمازون در استرالیا خوشحال باشند، نه ناراحت. منطقه تحت پوشش [آمازون] در آمریکا بدان معناست که هیچ کجا خارج از محدوده دسترسی GetBacktoBasix نیست.

زیرساخت تجارت الکترونیک

شعبه استرالیای آمازون که تا چند وقت پیش صرفاً به عنوان یک فروشگاه کتاب فعالیت می‌کرد، اخیراً به فروشندگان استرالیایی اعلام کرده که فروشگاه عمومی این شرکت به زودی شروع به کار خواهد کرد. اکنون آمازون یک مرکز انبارداری، بسته بندی و توزیع کالای فعال در شرق ملبورن دارد و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک به منظور توزیع سریعتر کالا مراکز مشابه بیشتری را در سرتاسر استرالیا ایجاد کنند. سادینسکی در این خصوص گفت:

زیرساختی که آمازون به زودی در استرالیا ایجاد می‌کند کمک بزرگی به توزیع به موقع و موثر محصولات در ابعاد بالا خواهد کرد. این موضوع برای فروشندگان مستقل یک عامل بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

برچسب‌های خصوصی

سادینسکی گفته است که تاجران استرالیایی باید نگاهی به محصولات دارای برچسب خصوصی بیاندازند، البته اگر که همین الان مشغول انجام این کار را نباشند. وی گفته است:

یکی از محصولات GetBacktoBasix، کیف‌های عایق شده برای داروهای دیابتی و دیگر فرآورده‌های بهداشت شخصی است.

یکی از محصولات GetBacktoBasix، کیف‌های عایق شده برای داروهای دیابتی و دیگر فرآورده‌های بهداشت شخصی است.

آمازون در تبلیغ برچسب‌های خصوصی موفق بوده است و این امر به تاجران استرالیایی این امکان را خواهد داد تا شانس رقابت با بازیگران بزرگ این عرصه را داشته باشند و هویتی فوق العاده برای برند خود ایجاد کنند

استرالیایی‌ها به صورت طبیعی دوست دارند تا از کسب و کارهای ضعیف‌تر حمایت کنند. اگر که خرده‌فروشان از برندهای در حال ظهور محلی حمایت کنند، این امر کمک خواهد کرد تا شناخت و تعهد خریداران استرالیایی را به خود جلب کنند.

اعتماد به خرید اینترنتی

مزیت دیگری که GetBacktoBasix به طور غیرمستقیم از آن بهره‌مند شده استفاده از برند آمازون، برای تشویق مردم به خرید اینترنتی بوده است (در مقایسه با بی‌میلی و عدم اعتمادی که ممکن است خریداران نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی کوچک داشته باشند). سادینسکی در این خصوص گفته است:

 

در آمریکا مشتری پادشاه است و امکان خرید تنها با فشار دادن یک دکمه به معنای این است که آمازون به راستی از بسیاری از فعالان این حوزه متمایز شده است. ما بواسطه بر حسب تجربه می‌دانیم اقداماتی که تا کنون در آمریکا مؤثر واقع شده‌اند (در اغلب موارد) در استرالیا نیز مؤثر خواهند بود.

با توجه به اینکه بسیاری از محصولات ما به طور طبیعی ماهیتی فصلی دارند، اتصال به تجارت جهانی آمازون این امکان را مهیا خواهد کرد تا در تمام طول سال درآمد داشته باشیم.

مشتریان خارجی

درست مشابه حالتی که امکان دارد خریداران استرالیایی‌ کالایی را به دلیل ارزان‌تر بودن از تاجران خارجی خریداری کنند، راه‌اندازی آمازون استرالیا باعث خواهد شد تا برخی مشتریان خارجی به پیشنهاد‌های تاجران استرالیایی توجه کنند. به همین دلیل به عقیده سادینسکی تاجران استرالیایی باید آمادگی معاملات با ارزهای خارجی را داشته باشند. وی در این خصوص گفته است:

اگر که شما زمان کافی ندارید و انتقال وجوه خارجی در حوزه تخصص شما نیست، یک شریک پیدا کنید. OFX به من کمک کرد تا سایت کانادایی خودم را در ۴ ساعت راه‌اندازی کنم و در صورتی که من در پاسخگویی به تصمیمات مرتبط با وجوه مالی سرعت کافی را نداشته باشم آن‌ها به من اطلاع می‌دهند. بنابراین این کار برای من خرجی نداشت.

0

بدون دیدگاه