ارسال مستقیم سفارشات از کارخانه توسط آنلاین شاپ آلمانی About You

4 ماه پیش
ارسال مستقیم سفارشات از کارخانه توسط آنلاین شاپ آلمانی About You

آنلاین شاپ آلمانی About You می‌خواهد محصولاتش را به طور مستقیم از کارخانه به مصرف‌کننده ارسال کند. این آنلاین شاپ هدف خود را کاهش هزینه ارسال و در پی آن کاهش قیمت مصرف‌کننده محصولاتش اعلام کرده است. همچنین About You معتقد است که تصمیم جدیدش باعث حفظ مشتری می‌شود.

About You یک آنلاین‌شاپ مد و پوشاک آلمانی است که در سال مالی ۲۰۲۳/۲۰۲۴ برای نخستین بار پس از سال‌ها فعالیت زیان‌ده، به سود ۳/۲ میلیارد یورویی دست یافته است. با این حال رقبایی در خارج از اتحادیه اروپا مانند Shein و Temu به سرعت در حال جذب مشتریان این آنلاین شاپ در آلمان هستند.

به عنوان مثال تخمین زده می‌شود که Shein در سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۴۵ میلیارد دلار در اروپا و ایالات متحده درآمد داشته است و ۵۵ درصد رشد درآمدی را نسبت به سال قبل از آن تجربه کرده باشد. با وجود رقبای قدرتمندی مانند Shein، آنلاین شاپ About You اعلام کرده است که استراتژی فروش خود را در بازار تغییر می‌دهد.

تارک مولر، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: ما امسال اقلامی را به فروش می‌رسانیم که مستقیما از کارخانه ارسال می‌شوند. با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، این شرکت می‌خواهد به سرعت ترندهای روز را شناسایی و در مقادیر کم تولید کند. سپس مستقیما از کارخانه‌ها به مشتریان تحویل بدهد. این استراتژی فروش باید هزینه‌ها و موجودی از مد افتاده در انبارها را کاهش بدهد.

Shein و Temu نیز محصولات خود را در آلمان عرضه می‌کنند، اما این محصولات از کارخانه‌های چین حمل می‌شوند و مشمول هزینه حمل و نقل بالایی می‌شوند. About You تولیدکنندگانی در اروپا و ترکیه دارد و از آنها برای ارسال محصولات استفاده خواهد کرد. به این ترتیب، می‌تواند ضمن کاهش هزینه ارسال ، سفارشات را نیز نسبت به رقبای آسیایی سریع‌تر به دست مشتری برساند.

0

بدون دیدگاه