گسترش خدمات ارسال آنلاین‌شاپ چینی Temu در اروپا

گسترش خدمات ارسال آنلاین‌شاپ چینی Temu در اروپا

آنلاین‌شاپ چینی Temu که یکی از بازیگران مهم صنعت تجارت الکترونیک چین است، با سرعت به رشد خدمات ارسال آنلاین‌شاپ خود در کشورهای اروپایی ادامه می‌دهد. این استارتاپ به تازگی شبکه ارسال پستی خود در کشورهای اروپایی آلمان، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال توسعه داده است. به نظر می‌رسد همکاری‌های لجستیکی بیشتری در افق توسعه این شرکت پیش‌رو باشد.

Temu حدود هفت ماه پیش و پس از شروع کار در ایالات متحده در سپتامبر سال ۲۰۲۲ در اروپا راه اندازی شد. مدل کسب‌وکار آن DropShipping است. DropShipping ارسال مستقیم محصولات از تولیدکنندگان، کاهش هزینه‌ها و رفع ناکارآمدی‌های مرتبط با زنجیره تامین سنتی خرده‌فروشی را باعث می‌شود.غول فناوری چینی و مالک Pinduoduo PDD Holdings در بهار امسال دفتری را در دوبلین افتتاح کرد.

پس از معرفی، Temu به سرعت از لیست‌های دانلود اپلیکیشن در کشورهای مختلف بالا رفت و با تخفیف‌های قابل توجه، تبلیغات ارجاع به دوست و عناصر گیمیفیکیشن، کاربران موبایل را برای مدت طولانی‌تر از سایر اپلیکیشن‌های خرید مجذوب خود کرد. غول‌های تجارت الکترونیک مانند آمازون و eBay با ورود تازه وارد چینی شاهد کاهش خریداران روزانه تلفن همراه خود بودند.

روش‌های ارسال سفارشات Temu

در همین حال، Temu برای بهبود روش‌های ارسال سفارشات خود برای خریداران در اروپا تلاش کرده است. این شرکت با Mail Alliance در آلمان، Poste Italiane در ایتالیا و CTT در شبه جزیره ایبری همکاری کرده است.

سخنگوی استارتاپ Temuتحویل به موقع و قابل اعتماد یکی از ارکان مهم رضایت مشتری است.

به گفته Temu، در آلمان Mail Alliance شبکه توزیع خود شامل ۵۵۰۰۰ پرسنل ارسال را در این همکاری مشارکت خواهد داد. این شرکت بزرگترین شبکه ارائه‌دهندگان خدمات پستی خصوصی آلمان است که به دلیل ظرفیت خود برای رسیدگی به حجم زیاد و زمان تحویل سریع شناخته شده است.

در ایتالیا Poste Italiane با Temu در طرح‌هایی مانند قفسه‌های تحویل مرسوله دارای کد PIN و فروشگاه‌های محلی که به‌عنوان مکان‌های تحویل سفارش کار می‌کنند، همکاری خواهد کرد. این مشارکت همچنین شامل استراتژی‌های زیست محیطی مانند کاهش انتشار کربن و استفاده از بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست است.

انتظار می رود CTT (خدمات پست ملی پرتغال) که در اسپانیا از طریق CTT Express فعالیت می‌کند، نقشی کلیدی در حمایت از رشد Temu در بازار ایفا کند.

Temu در رابطه با گام‌های لجستیکی خود در اروپا می‌گوید:همکاری ما با شرکای قوی منطقه‌ای به ما کمک می‌کند تا انتظارات مشتریان خود را برای یک فرآیند تحقق روان و کارآمد برآورده کنیم و از آن فراتر برویم.

Temu قصد دارد در سال ۲۰۲۴ مشارکت‌های لجستیکی خود را برای ساده‌تر کردن فرآیندهای تحویل و مرجوعی سفارشات افزایش دهد.

0

بدون دیدگاه