تنها نیمی از فروشگاه های اینترنتی اروپایی سرویس تحویل سریع کالا دارند

تنها نیمی از فروشگاه های اینترنتی اروپایی سرویس تحویل سریع کالا دارند

بر اساس یک پژوهش جدید در اروپا، به طول میانگین تنها نیمی از فروشگاهای آنلاین در این قاره به مشتریان خود سرویس تحویل سریع کالا ارائه می کنند. همچنین تنها ۶درصد از آن ها امکان تحویل کالا در همان روز سفارش را ارائه می دهند.

در میان کشورهای اروپای، انگلستان آمار بهتری در ارائه خدمات تحویل کالا در محل دارد. این کشور با میانگین ۴.۴ روش برای تحویل کالا تقریبا آماری ۲برابری نسبت به میانگین ۲.۷ روش در کل قاره اروپا دارد.

البته وقتی صحبت از سرعت توزیع کالا و تحویل آن به مشتری به میان می‌آید بهترین آمار متعلق به فروشگاه های اینترنتی فرانسوی با میانگین ۲.۷روز برای تحویل کالا به مشتریان داخل کشور و فروشگاه های آلمانی با میانگین ۳.۷روز برای تحویل کالا به مشتریان خارج از کشور است.

این پژوهش از سوی eDelivery Index report منتشر شده است و در آن ۱۵۰ فروشگاه آنلاین در کشورهای فرانسه، اسپانیا، آلمان و ایتالیا بررسی شده اند.

مقایسه سرعت تحویل و توزیع کالا در ۵ کشور اروپایی

 

فروشگاه های اروپایی انتظارات مشتریانشان را برآورده نکرده اند

این گزارش در نتیجه‌گیری پایانی اش به این موضوع اشاره می‌کند که خرده فروش های آنلاین اروپای در برآورده کردن انتظارات مشتریانشان در ارسال و تحویل کالا ناموفق بوده‌اند.

 

میانگین روش های تحویل کالا در اروپا ۲.۲روش است

به طور میانگین یک خرده فروش آنلاین در اروپا ۲.۷گزینه برای تحویل کالا به مشتریانش ارائه می‌دهد. اما در انگلستان این عدد ۴.۴ است اما دریافت هزینه بیشتر بابت این گزینه ها می‌تواند به از دست دادن مشتری بیانجامد و به همین دلیل ۷۹درصد از خرده فروشان امکان تحویل درب منزل رایگان را به مشتریانشان می‌دهند.

0

بدون دیدگاه