پلتفرم حمل و نقل کالای ParcelParcel توسط LetMeShip خریداری شد

پلتفرم حمل و نقل کالای ParcelParcel توسط LetMeShip خریداری شد

LetMeShip، ارائه دهنده نرم افزار ارسال کالا و حمل و نقل بین‌المللی B2B که توسط گروه ITA توسعه اداره می‌شود، پلتفرم حمل و نقل کالای ParcelParcel که یک شرکت ارسال پستی هلندی است، را خریداری کرده است. با خرید ParcelParcel ،LetMeShip می‌تواند گسترش خود را در سراسر اروپا شتاب ببخشد. LetMeShip حالا همچنین راه‌حل‌های لجستیکی ارائه‌شده از کسب و کار به مصرف کننده را نیز بهبود خواهد بخشید.

گروه ITA مستقر در آلمان با نرم‌افزار خود به نام LetMeShip بستری است برای ارائه خدمات حمل و نقل کالا از یک کسب‌وکار به مشتریان، پلتفرم LetMeShip به مشتریان اجازه می‌دهد تا سفارشات خود را از با استفاده از اپلیکیشن ارسال LetMeShip یا API آن، از طریق تعداد زیادی از شرکت‌های ارسال بسته متناسب با هزینه ارسال و دیگر متغیرها، ارسال کنند. ITA چندین دفتر بین‌المللی در فرانسه، بلژیک، هلند، اسپانیا، سوئیس و اتریش دارد.

ITA در اول ماه آپریل ۲۰۲۳، خرید ParcelParcel را اعلام کرده است. این شرکت در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و در بلژیک نیز فعال است. از طریق پلتفرم آنلاین، مشتریان می‌توانند سفارشات اینترنتی، بسته‌ها، پالت‌ها یا اسناد خود را با انتخاب از میان چندین تحویل دهنده ارسال کنند.

مارک وینکلمن، مدیر عامل و موسس LetMeShip می‌گوید:مدتی بود که ما به دنبال شرکای مناسب برای گسترش سبد خدمات گروه ITA بودیم. ما بسیار خوشحالیم که ParcelParcel را که مجموعه‌ای است با فرهنگ شرکتی بالا پیدا کردیم. ParcelParcel به خوبی با فرهنگ ما سازگار است. ما از همکاران و مشتریان جدید در گروه خود استقبال می کنیم.

گروه ITA می‌خواهد از طریق این خرید، دانش ParcelParcel را توسعه دهد. در حال حاضر، پلتفرم ارسال ParcelParcel با نام تجاری خود به فعالیت ادامه خواهد داد و مشتریان متوجه تصاحب این اپلیکیشن توسط ITA نخواهند شد، در حالی که از شبکه بزرگ‌تر تحویل‌دهنده‌ها در همان زمان بهره می‌برند.

کارلوس دووس، مدیر عامل و بنیانگذار ParcelParcel می‌گوید:گروه ITA دیدگاه ما را برای آسان و کارآمد ساختن حمل و نقل بین‌المللی برای مشاغل و افراد به اشتراک می‌گذارد. با پیوستن نیروهای جدید، می‌توانیم خدمات خود را در اروپا به عنوان یک پلتفرم حمل و نقل مستقل با تمرکز بر SMEها و افراد عرضه کنیم، در حالی که سطح یا خدمات بالایی را که مشتریان از ما انتظار دارند، حفظ کنیم. ما بسیار مفتخریم که همراه با ITA این ماجراجویی را آغاز می کنیم.

منبع خبر: Ecommerce News Europe

0

بدون دیدگاه