لوکزامبورگ Letz’shop، پلتفرم ملی تجارت الکترونیک راه‌اندازی خواهد کرد

لوکزامبورگ Letz’shop، پلتفرم ملی تجارت الکترونیک راه‌اندازی خواهد کرد

دولت لوکزامبورگ در نظر دارد با توسعه لتزشاپ (Letz’shop)، پلتفرم ملی تجارت الکترونیک (e-Commerce)، رونق بیشتری به کسب و کار خرده فروشان شهری بدهد. با لجیتو همراه باشید.

لوکزامبورگ (Luxembourg) پلتفرم ملی تجارت الکترونیک LetzShop.lu را با هدف ارتقاء تجارت شهری ایجاد و راه‌اندازی کرد. LetzShop.lu ابتکاری از سوی وزارت اقتصاد است و گروه منافع اقتصادی (GIE) نیز مسئولیت راه‌اندازی و مدیریت این پلتفرم تجارت الکترونیک را بر عهده دارد.

LetzShop.lu این امکان را برای فروشگاه‌های شهری فراهم می‌کند تا محصولات خود را به منظور فروش در یک فروشگاه اینترنتی به نمایش بگذارند و آن‌ها را مستقیماً از طریق اینترنت به فروش برسانند. بر اساس گفته‌های وب سایت رسمی این فروشگاه، Letz’shop «یک ویترین مجازی برای بازار خرده فروشان لوکزامبورگ است». هدف آن‌ها خرده فروشان کوچک در لوکزامبورگ است که پیشتر فروش آنلاین نداشته‌اند.

بدون پرداخت کمیسیون برای مبادلات

هدف آنها ایجاد یک پلتفرم ملی آنلاین برای خرده فروشان است، جایی که خریداران می‌توانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند. خریداران می‌توانند خریدهای انجام شده در این فروشگاه را مستقیماً از داخل فروشگاه‌های فیزیکی دریافت کنند یا اینکه از سرویس پرداخت در محل استفاده نمایند. فروشندگانی که قصد پیوستن به این پلتفرم را دارند، نیازی به پرداخت کمیسیون برای معاملات خود ندارند، اما آنها مجبور هستند به طور سالانه حق عضویتی معادل ۵۰۰ یورو پرداخت کنند.

براساس گفته‌های دولت، ابتکارات مشابه در شهرهای آلمان یا سویس نشان می‌دهد که این کار بر جذابیت فروشگاه‌های فیزیکی درون شهر افزوده است و بنابراین باعث افزایش مراجعه کنندگان به مراکز شهر شده است.  فرانسیس کلوزنر، ذبیر وزارت اقتصاد در این خصوص گفته است:

تنها ۹ درصد از تجارت‌های لوکزامبورگ در حال حاضر دارای وب سایت‌های تجارت الکترونیک (فروشگاه اینترنتی) هستند، این درحالی است که لوکزامبورگ پیشرو خرید آنلاین در اروپا است. به لطف پلتفرم  LetzShop.lu وزارت اقتصاد سعی دارد که این عدم تعادل را با تسهیل فروش آنلاین محصولات بر طرف کند.

Letz’shop هم اکنون در فاز توسعه قرار دارد و در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار خواهد گرفت.

0

بدون دیدگاه