نصب قفسه‌های تحویل مرسوله پستی در فضای باز از سوی شرکت پست فنلاند

نصب قفسه‌های تحویل مرسوله پستی در فضای باز از سوی شرکت پست فنلاند

شرکت پستی PostNord فنلاند در حال راه‌اندازی یک شبکه قفسه‌های تحویل مرسوله پستی در فضای باز در سراسر فنلاند است. این شرکت از قفسه‌های SwipBox استفاده خواهد کرد. مشتریان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در محله خود به قفسه‌های پستی دسترسی داشته باشند.

بخش لجستیک PostNord فنلاند بهار گذشته آزمایشی را با قفل امنیتی Infinity SwipBox تکمیل کرده است. SwipBox سال گذشته این قفل هوشمند را راه اندازی کرد که باتری محور بوده و دارای بلوتوث فعال است. PostNord تعداد کل قفسه‌های پستی خود را به ۱۰ هزار قفسه افزایش داد.

«کاربران استفاده از قفسه‌های تحویل مرسوله پستی در فضای باز را آسان می‌دانند.»

به گفته هر دو شرکت، آزمایش‌های پیش از اجرا ثابت کرد که قفسه‌های پستی می‌توانند در شرایط آب‌وهوایی مقاومت کنند و کاربران نهایی نیز متوجه شدند که استفاده از قفسه با اپلیکیشن آسان است. PostNord فنلاند در حال حاضر شبکه‌ای از قفسه‌های پستی در فضای باز را در سراسر کشور راه اندازی کرده است، اگرچه مشخص نیست که دقیقاً چه تعداد قفسه نصب خواهد شد. این شبکه مکمل شبکه توزیع منطقه‌ای PostNord در فنلاند خواهد بود.

«با در نظر گرفتن موفقیت شبکه موجود طبیعی بود که به SwipBox برای راه‌حلی در فضای باز نگاه کنیم که بتواند راحتی بیشتری را برای کاربران نهایی ما فراهم کند. شبکه فضای باز قفسه‌های پستی به ما امکان می‌دهد دسترسی ۲۴ ساعته ارائه دهیم. یوهانا استارک، مدیرعامل PostNord فنلاند می‌گوید: ما یک قفسه پستی دریافت می‌کنیم که بسیار انعطاف‌پذیر است و به راحتی می‌توان آن را بین محله‌ها جابه‌جا کرد تا نیازهای متغیر شبکه توزیع ما را برآورده کند.»

به گفته یوهانا استارک: «انعطاف‌پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صنعت لجستیک و ارسال مرسولات پستی است. اگر نیازهای مشتریان را برآورده نکنیم، هیچ تجارتی نخواهیم داشت.» شبکه جدید در حال حاضر محدود به پست‌نورد است، اما PostNord فنلاند می‌گوید که در حال بررسی باز کردن آن برای استفاده دیگر اپراتورها نیز است.»

رضایت بالا از قفل قفسه‌های پستی

طبق گفته SwipBox قفل Infinity با اپلیکیشن، نمونه‌ای از راه‌حلی است که مشتریان نمی‌دانند به آن نیاز دارند. کسپر کورت از SwipBox گفت: «اگرچه مطمئن بودیم که کاربران نهایی فنلاند از این قفل بسته کاملاً مبتنی بر برنامه استفاده می‌کنند، البته خوشحالیم که سطح بالایی از رضایت از آن را مشاهده می‌کنیم.» ما معتقدیم که این راه رو به جلو است و خوشحالیم که مشتریان نیز موافق هستند.»

0

بدون دیدگاه