امکان پرداخت از طریق کد QR هنگام تحویل سفارشات فیلیپ‌کارت

پرداخت از طریق کد QR هنگام تحویل سفارشات فیلیپ‌کارت

Flipkart از فناوری پرداخت-درب-منزل با اسکن کردن کد QR رونمایی کرد. از این پس مشتریان فیلیپ‌کارت می‌توانند با اسکن کردن کد QR الصاق شده به بسته پستی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی یا اپلیکیشن‌های مالی نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام کنند.

کد QR تولید شده روی همه مرسولات پستی پرداخت درب منزل فیلیپ‌کارت الصاق می‌شود. به گفته مدیر پروژه فیلیپ‌کارت همه مشتریانی که روش پرداخت در محل را انتخاب می‌کنند می‌توانند از روش پرداخت با کیو-آر کد استفاده کنند. بنابراین نیاز به در اختیار داشتن دستگاه کارتخوان سیار توسط مامورین ارسال خدمات لجستیک وجود نخواهد داشت.

در بیانیه آمده است که روش پرداخت نه تنها ایمنی بیشتری را برای مصرف کنندگان در زمانی که آنها به دنبال به حداقل رساندن تماس شخصی هستند تضمین می کند، بلکه کسری اعتمادی را که ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان با آن مواجه شوند نیز برطرف می کند.

فلیپ‌کارت در حال حاضر ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

در بازار پر رونق تجارت الکترونیک نیازهای مالی مشتریان و خدمات فین‌تک‌ها به همگرایی ادامه می‌دهند و حل نیازهای در حال رشد مشتریان ضروری است.

رانجیت بویاناپالی، رییس فین‌تک و پرداخت‌های فلیپ‌کارت، معتقد از با وجود رونق بسیار زیاد تجارت الکترونیک بعد از همه‌گیری کرونا، همچنان بسیاری از مشتریان نسبت به پرداخت آنلاین وجه سفارش مردد هستند و ترجیح می‌دهند از روش‌ مورد اعتمادتر پرداخت درب منزل استفاده کنند.

تعداد تراکنش‌های آنلاین و در محل فلیپ‌کارت از طریق اپلیکیشن‌های مالی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی طی سال‌ها شاهد افزایش مداوم بوده است. به طوری که تراکنش‌های ناشین از خرید اینترنتی به آنلاین‌شاپ‌ها ۴۲٫۵ درصد از کل تراکنش‌های فلیپ‌کارت را شامل می‌شود.

گزارشی منتشر شده از تراکنش‌‌های فلیپ‌کارت نشان می‌دهد در آوریل ۲۰۲۱ رکورد ۲٫۶۴ میلیارد تراکنش آنلاین در فلیپ‌کارت شکسته شد.

0

بدون دیدگاه