فروش مجدد سفارشات برگشتی در فرانسه توسط یک پلتفرم هلندی

فروش مجدد سفارشات برگشتی در فرانسه از سوی پلتفرم هلندی راه‌اندازی شد

پلتفرم هلندی New Returns که سرویس اختصاصی فروش مجدد سفارشات برگشتی ارائه می‌دهد اقدام به گسترش خدماتش در اروپا کرده است. این پلتفرم هلندی شعبه خود در فرانسه را با برندی متفاوت برای فروش مجدد سفارشات برگشتی در فرانسه راه‌اندازی کرده است.این پلتفرم برگشت کالای پستی هلندی پیش از این نیز در مارس ۲۰۲۲ شعبه دیگری در آلمان با نام تجاری bwareshop.de راه‌اندازی کرده بود.

پلتفرم هلندی New Returns یک بازار آنلاین است که در آن خرده فروشان و آنلاین‌شاپ‌ها می‌توانند کالاهای برگشتی و موجودی باقیمانده خود را در آن به فروش برسانند. بیشتر محصولات این پلت‌فرم به دلیل بسته‌بندی شکسته یا به دلیل خط و خش برگشت داده شده‌اند. با این حال، برخی از محصولات صرفا به این دلیل بازگردانده شدند که کالای دریافتی درب منزل با کالای سفارش داده شده از سوی مشتری متفاوت بوده است.

فروشگاه اینترنتی New Returns از این جهت متفاوت است که به آنلاین‌شاپ‌ها اجازه می‌دهد روشی پایدار و به صرفه برای فروش کالاهای برگشتی در اختیار داشته باشند. محصولات هر آنلاین‌شاپ عضو این بازارچه اینترنتی پس از بررسی از سوی New Returns با تخفیف به صرفه برای فروش روی سایت قرار می‌گیرند.

تاریخچه فعالیت بازارچه اینترنتی New Returns

این پلتفرم در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در پی رونق فروش کالاهای برگشتی در حال افزایش فضای دفتر مرکزی‌اش است. در ماه مارس سال جاری نیز وب‌سایت آلمانی خود را با برند bwareshop.de راه‌اندازی کرد. در حال حاضر، یک برند فرانسوی نیز به نام ۲echoix.fr راه‌اندازی کرده است.

انری مایرز، یکی از بنیانگذاران New Returns، می‌گوشد: “می‌خواهیم با تداوم تعهد و جذب اعتماد آنلاین‌شاپ‌ها و تامین‌کنندگان مختلف بازار فرانسه، سرویس منحصر به فرد خود را گسترش دهیم.” تقاضا برای کالاهای برگشتی به شدت افزایش یافته است. محبوبیت پلتفرم ما فراتر از انتظارات است.»

0

بدون دیدگاه