افزایش نرخ کرایه پستی DHL در آمریکا

3 سال پیش
افزایش نرخ کرایه پستی DHL در آمریکا

شرکت پستی DHL اعلام کرده که از اول ژانویه ۲۰۲۲، نرخ کرایه پستی مرسولاتش را برای مشتریان آمریکایی به طور متوسط ۶٫۹ درصد افزایش خواهد داد. افزایش قیمت اعلام شده از سوی DHL Express همزمان شده با افزایش نرخ کرایه پستی FedEx برای سال آینده در ایالات متحده، اقدامی که باعث افزایش هزینه پستی سفارشات فروشگاه های اینترنتی در آمریکا خواهد شد.

مدیر اجرایی دویچه پست در آمریکا در رابطه با این تصمیم می‌گوید: ما با یک تورم عمومی روبرو هستیم، بنابراین باید هزینه‌های لجستیکی خود را پوشش بدهیم. تورم عمومی روی هزینه‌‌های ما در بخش حمل و نقل هوایی، کامیون‌ها و تجهیزات انبارداری و لجستیکی ما تاثیر گذاشته است.

سخنگوی امور خارجی دویچه پست نیز در همین رابطه می‌گوید: افزایش نرخ کرایه پستی و حمل و نقل DHL برای مشتریان ما در ۲۲۰ منطقه توزیع این شرکت در آمریکا اعمال می‌شود.

به گزارش وال استریت ژورنال DHL Express عمدتا سرویس ارسال کالای بین المللی در آمریکا را بر عهده دارد و نسبت به ارائه خدمات به مشتریان و فروشگاه های اینترنتی آمریکایی با محدودیت‌هایی روبرو است. دی اچ ال در سال ۲۰۲۰ نیز نرخ کرایه پستی خود را ۵.۹ درصد افزایش داده بود.

همچنین در سال ۲۰۲۱ نرخ خدمات پستی DHL، ۴٫۹ درصد افزایش یافته است و همانطور که گفته شد در سال آینده میلادی، نرخ کرایه پستی ۶٫۹ درصد افزایش خواهد یافت.

ماه گذشته شرکت فدرال اکسپرس (FedEx) اعلام کرد که نرخ خدمات پستی خود را در سال آینده میلادی به طور متوسط ۵٫۹ درصد افزایش خواهد یافت و این برای نخستین بار در هشت سال گذشته است که شرکت فدرال اکسپرس به عنوان رقیب اصلی شرکت خدمات پستی United نرخ خدمات خود را بیش از ۴٫۹ درصد در سال افزایش داده است.

شرکت UPS هنوز برنامه افزایش قیمت خدماتش در سال ۲۰۲۲ را اعلام نکرده است.

DHL Express ماه گذشته اعلام کرد برای پاسخ گویی به حجم بالای سفارشات خرید و فروش اینترنتی در شبکه توزیع خود، ۳۶۰ میلیون دلار برای ارتقا امکانات لجستیکی و ناوگان حمل و نقل خود در قاره آمریکا سرمایه گذاری می‌کند.

کتی روبرسون، سرپرست شرکت تحقیقاتی و مشاوره Logistics Trends & Insights LLC می‌گوید: انتظار می‌رود افزایش نرخ خدمات پستی شرکت‌های پستی در آمریکا در نهایت روی بهبود عملکرد این شرکت‌ها برای تحویل بسته های پستی به مشتریان تاثیر مثبت بگذارد و این شرکت‌ها درآمد حاصل از افزایش کرایه پستی را در بخش لجستیک خود هزینه کنند.

خانم ربرسون همچنین معتقد است که با توجه به افزایش هزینه های پستی، فروشگاه های اینترنتی ممکن است در سرویس ارسال رایگان بسته هایشان تجدید نظر کنند اما در نهایت کسب و کارهای اینترنتی مجبورند تا مشتری خود را راضی نگه دارند چرا که این شرکت ها نمی‌توانند همچون عمده فروشان و کارخانه ها هزینه های خود را افزایش دهند و به اجبار باید روش های دیگری را برای پوشش دادن هزینه های ارسال کالا در نظر بگیرند.

0

بدون دیدگاه