آمازون ۸ انبار لجستیک جدید در آلمان راه اندازی خواهد کرد

آمازون ۸ انبار لجستیک جدید در آلمان راه اندازی خواهد کرد

غول تجارت الکترونیکی جهان به دنبال گسترش فعالیت هایش در آلمان است و طبق برنامه اعلام شده، این شرکت قصد دارد تا پایان نیمه نخست سال ۲۰۲۲ تعداد ۸ ساختمان انبار لجستیک جدید در کشور آلمان راه اندازی کند. راه اندازی ۸ انبار لجستیک جدید، ۳،۰۰۰ شغل تمام وقت به اقتصاد آلمان اضافه خواهد کرد.

توسعه انبارهای جدید برای پاسخ گویی به تقاضای رو به افزایش مشتریان و افزایش محصولات این فروشگاه اینترنتی بزرگ ضروری است.

به نوشته خبرگزاری تجارت الکترونیک اروپا انبارهای لجستیکی جدید آمازون در شهرهای دامرستورف ، اردینگ ، فردریشدورف ، هلمستد ، هوف، گاتندورف ، نو اولم، وایترشتات و وندن قرار خواهند داشت. این مراکز لجستیکی برای بسته بندی سفارش، انبارداری و ارسال سفارشات آمازون استفاده خواهند شد. پیش از راه اندازی انبارهای در نیمه نخست سال ۲۰۲۲، آمازون در زمینه های بسته بندی و انبارداری، توزیع سفارشات، فناوری اطلاعات، بهداشت و ایمنی انبار نیروهای جدید استخدام خواهد کرد.

نایب رییس مدیریت مشتری آمازون در آلمان می‌گوید: تنها در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۳ هزار شغل دائمی در زمینه لجستیک و انباردای در آلمان ایجاد کرده ایم و تا سال آینده نیز ۳ هزار شغل جدید اضافه می‌شود. انباردارها و دیگر کارکنان ما از جوامع مختلف استخدام شده اند و در شهرهای بزرگی مانند هوف تا شهرهای کوچکتر مانند دومرستورف به کار مشغول شده اند. به عنوان یک شرکت ما دائما در تلاش برای بهبود هستیم. می‌شنویم چی چیزی کارکنان ما را به هیجان می‌آورد و تلاش می‌کنیم بهترین کارفرمای جهان باشیم.

کمپین استخدام جدید آمازون در واقع واکنشی به فشارهای رسانه ای به سیاست های استخدامی کارکنان آمازون است، که یکی از پیکان های اتهامشان دستمزد پایین کارکنان آمازون است. از ماه جولای ۲۰۲۱ آمازون دستمزد پایه ۱۲ یورو به ازای هر ساعت را برای کارکنان انبارهایش در نظر گرفته است.

افزایش تعداد کارمندان بخش انبار لجستیک آمازون در آلمان

از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی، آمازون نزدیک به ۴۰ میلیارد یورو در آلمان سرمایه گذاری کرده است، آمازون تنها در سال ۲۰۲۰ میلادی مبلغ ۱۰ میلیارد یورو در بخش بسته بندی و انبارداری و دیگر خدمات لجستیک در آلمان سرمایه گذاری کرده است.

آمازون برنامه ریزی کرده تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی تعداد کارکنان تمام وقت این شرکت در تمام بخش‌ها در آلمان به ۲۸،۰۰۰ نفر برسد. این شرکت در حال حاضر ۶۰ انبار لجستیک در سراسر آلمان دارد. ۱۹،۰۰۰ نفر کارمند تمام وقت تنها در شبکه لجستیکی آمازون آلمان کار می‌کنند.

0

بدون دیدگاه