نخستین مرکز پردازش و تحویل سفارش آمازون در بلژیک افتتاح خواهد شد

2 سال پیش
نخستین مرکز پردازش و تحویل سفارش آمازون در بلژیک افتتاح خواهد شد

بزرگ‌ترین آنلاین شاپ جهان برای افتتاح نخستین مرکز پردازش و تحویل سفارشات خود را جهت ارائه خدمات لجستیکی در کشور بلژیک است. گشایش مرکز تحویل سفارش آمازون در بلژیک برای پایان سال میلادی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. چندی پیش، آمازون مرکز خدمات لجستیک دیگری را نیز در هلند افتتاح کرده و برنامه‌های خود را برای توسعه خدمات بسته بندی و انبارداری سفارشات آنلاین شاپ خود اعلام کرد.

برپایه گزارش روزنامه بلژیکی دی استاندارد ، اولین مرکز لجستیکی آمازون در بلژیک در آنتروپ مسقر خواهد شد و برنامه ریزی شده که در پایان سال ۲۰۲۲ آماده شود. به گفته این شرکت، مکان جدید با هدف پاسخگویی به تقاضای رو به رشد و گسترش ظرفیت شبکه توزیع و تحویل درب منزل آن‌ها است.

تحویل بسته های پستی در فرانسه و آلمان

مرکز لجستیکی آمازون در پارک تجاری بلوگیت آنتورپ واقع شده است و توسط خود آمازون مدیریت خواهد شد. مکان جدید بسته ها را از مراکز تحویل سفارش آمازون در فرانسه و آلمان پردازش می‌کند. سفارشات آنلاین شاپ آمازون مرتب شده و سپس برای مشتریان بلژیکی ارسال می‌شوند.

این ساختمان باید در اواخر سال ۲۰۲۲ به بهره برداری برسد و برای ایجاد ۵۰ شغل برنامه ریزی شده است. آمازون می‌گوید علاوه بر این، بیش از ۲۰۰ راننده از پیک‌های محلی بسته‌های پستی را تحویل خواهند داد.

رابرت ویگرز، مدیر آمازون لجستیک اروپا: “از زمانی که آمازون در بلژیک شروع به کار کرده است، یک رابطه قابل اعتماد با پیک های مختلف در کشور ایجاد کرده است و به همکاری نزدیک با این شرکا ادامه خواهد داد.”

نوآوری های لجستیکی آمازون

آمازون همچنین به سرمایه گذاری در نوآوری های حمل و نقل اشاره می کند. به عنوان مثال، مشتریان می توانند ببینند که راننده قبل از رسیدن چند توقف دارد. آنها همچنین می توانند از «عکس هنگام تحویل درب منزل» برای اطمینان از تحویل صحیح بسته استفاده کنند.

افتتاح انبارهای پستی جدید آمازون در آلمان و هلند

در تابستان سال گذشته، آمازون اولین مرکز لجستیک خود را در هلند افتتاح کرد. این شرکت همچنین برنامه های خود را برای ۸ مرکز ارسال کالای جدید در آلمان برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ اعلام کرد.

0

بدون دیدگاه