انعقاد تفاهم نامه همکاری پست استان خراسان با انجمن صنفی شرکت های شتاب دهنده

4 سال پیش
انعقاد تفاهم نامه همکاری پست استان خراسان با انجمن صنفی شرکت های شتاب دهنده

پست استان خراسان رضوی، در مراسمی تفاهم نامه همکاری خود را با انجمن صنفی شرکت های شتاب دهنده به امضا رساند. هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده بهینه از گنجایش و قابلیت های پست استان خراسان رضوی می باشد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری پست

به گفته مدیرکل پست استان خراسان رضوی: با گسترش تعداد مشاغل اینترنتی، با عقد این تفاهم نامه میتوانیم شاهد گامی مهم در جهت حمایت از این نوع مشاغل نوپا باشیم.
سید احمد موسوی ادامه داد: امروزه تعداد زیادی از خریدهای اینترنتی استان خراسان رضوی با پست جا به جا میگردند. این تفاهم نامه سبب گسترش فعالیت های صنایع دستی و محصولات بومی در کنار استفاده بهینه از گنجایش کسب و کارهای نوپا می شود.

توسعه کسب و کارهای نوپا

رئیس انجمن صنفی شرکت های شتاب دهنده نیز عنوان کرد: با توجه به توسعه تعامل با سازمان ها و دستگاه های دیگر در پی تسریع در توسعه مشاغل نوپا در دوران بیماری کرونا و بعد از کرونا هستیم.

محسن روشنک افزود: شرکت های استارت آپی و شتاب دهنده ها و استفاده از گنجایش های پست، میتوانند به جهت تامین نیاز مردم نقش پر رنگ تری را در جامعه به خود اختصاص دهند. یکی دیگر از هدف های مهم و اساسی این تفاهم نامه شناسایی و ارزیابی کسب و کارهای نوپا و فعال در زمینه های مشاغل اینترنتی می باشد.

منبع: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

0

بدون دیدگاه