ارسال مرسولات پستی با دوچرخه‌های برقی آمازون

2 سال پیش
ارسال مرسولات پستی با دوچرخه‌های برقی آمازون

بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان، آمازون در حال راه اندازی اولین هاب ارسال محلی کالا موسوم به Micromobility یا توزیع میکرو در لندن است. به گزارش گاردین ارسال مرسولات پستی با دوچرخه‌های برقی آمازون، این روش نو برای ارسال کالا، متشکل از ناوگانی از دوچرخه های برقی باری و افراد پیاده است و قرار است سالانه حدود ۵ میلیون مرسوله پستی را تحویل دهد.

سامانه توزیع میکرو آمازون یک روش ارسال کالا با استفاده از وسایل نقلیه سبک وزن مانند دوچرخه یا اسکوتر، به ویژه نوع برقی آن‌هاست.

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از توزیع گسترده کالا

آمازون هاب توزیع میکرو خود را در راستای تلاش‌هایش برای کاهش انتشار دی‌اکسیدکربن راه‌اندازی کرده است. اولین Micromobility این شرکت در محله Hackney در شرق لندن واقع شده است. دوچرخه‌های برقی در مناطق سبز لندن که انتشار گاز گلخانه‌ای کمتری دارند فعالیت خواهند کرد. با این حال، این شرکت برنامه‌هایی برای افتتاح مراکز ارسال پستی برقی بیشتری در سراسر بریتانیا دارد.

دوچرخه‌های برقی ارسال کالا کمک می‌کنند تا در لندن و سراسر بریتانیا ارسال مرسولات پستی آلایندگی کمتری ایجاد کند.

آمازون به سوی آینده‌ای با انتشار کربن صفر حرکت می‌کند. این جمله‌ای است که جان بومفری، مدیر آمازون در بریتانیا گفته است. اون می‌گوید: «یکی از راه‌حل‌های آمازون برای رسیدن به این هدف تغییر روش‌های ارسال بسته‌هاست. دوچرخه‌های الکتریکی ویژه حمل بار و اسکوترهای برقی برای توسعه ناوگان رو به رشد وسایل نقلیه برقی به ما کمک می‌کنند. در ما‌های پیش رو بیش از هر زمان دیگری در لندن و بریتانیا، تحویل بسته‌های پستی با آلایندگی نزدیک به صفر انجام خواهد گرفت.»

سرمایه‌گذاری پایدار در خدمات بدون آلایندگی زیست‌محیطی

این اولین باری نیست که آمازون در زمینه کاهش آلایندگی زیست‌محیطیدر بریتانیا سرمایه‌گذاری می‌کند. اوایل سال ۲۰۲۰ این شرکت اعلام کرد که دیگر از کیسه‌های پلاستیکی یک‌بارمصرف برای بسته‌بندی کالاها استفاده نمی‌کند. آمازون همچنین اولین کامیون‌های الکتریکی پستی خود را در سال جاری معرفی کرد.

آمازون در حال نصب ۳۰،۰۰۰ پنل خورشیدی در بریتانیا است

این غول تجارت الکترونیک اکنون اعلام کرده که تا پایان سال ۲۰۲۲ بیش از ۳۰،۰۰۰ پنل خورشیدی را بر روی ساختمان‌های خود در منچستر، کوالویل، هایدوک گرین، ویکفیلد، بریستول و میلتون کینز نصب خواهد کرد. علاوه بر این، این شرکت در حال راه اندازی ۱۸ پروژه خورشیدی در چندین مکان در بریتانیا است.

0

بدون دیدگاه