ارسال کالا در ۳۰ دقیقه

ارسال کالا در ۳۰ دقیقه

خرده فروشی چند ملیتی کرفور از راه اندازی سرویس ارسال کالا در ۳۰ دقیقه خبر داده است. با راه اندازی این سرویس مشتریان این شرکت در کشورهای فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و آرژانتین، مواد غذایی خریداری شده را خیلی سریعتر در محل مورد نظرشان تحویل خواهند گرفت.

راه اندازی سرویس توزیع کالا در نیم ساعت نیز نتیجه شروع همکاری کرفور با استارتاپ Glovo است. کرفور و Glovo در هفته گذشته از شروع همکاری در ۴ کشور و به طور ویژه در فرانسه خبر داده بودند. در نتیجه این همکاری مشتریان کرفورسفارشات خود را به طور قابل توجهی سریع‌تر تحویل خواهند گرفت، آن‌ها سفارشات خود را از میان ۲،۵۰۰ قلم کالای تعریف شده در پلتفرم Glovo خریداری می‌کنند و پس از آن پیک های Glovo محصولات سفارش داده شده را از فروشگاه‌های کرفور، مرکز خرید کرفور و یا فروشگاه‌های کرفور اکسپرس جمع آوری کرده و به دست مشریان می‌رسانند. این خدمت جدید در همه روزهای هفته ارائه می‌شود.

استارتاپ اسپانیایی Glovo در سال ۲۰۱۵ با هدف ارائه خدمات پیک به خریداران اینترنتی در شهر بارسلونا راه اندازی شد.

استارتاپ اسپانیایی Glovo در سال ۲۰۱۵ با هدف ارائه خدمات پیک به خریداران اینترنتی در شهر بارسلونا راه اندازی شد.

 

عزم جدی کرفور برای رهبری در صنعت تجارت الکترونیکی غذا

استارتاپ اسپانیایی Glovo در سال ۲۰۱۵ با هدف ارائه خدمات پیک به خریداران اینترنتی در شهر بارسلونا راه اندازی شد. اکنون این استارتاپ سفارشات کرفور را ظرف مدت تقریبی ۳۰ دقیقه از طریق دوچرخه یا اسکوتر تحویل مشتریان می‌دهد.

در نتیجه مشارکت اعلام شده، Glovo تصمیم گرفته تا بخش توزیع مواد غذایی خود را توسعه داده و حضور خود را در اروپا و خارج از اروپا بیشتر کند. در سوی دیگر Carrefour می‌خواهد از این سرویس جدید تحویل کالا برای توسعه یک مدل فروش و توزیع فراگیر استفاده کند و در حوزه تجارت الکترونیکی مواد غذایی و خواربار پیشتاز باشد.

سرویس توزیع کالا در نیم ساعت از پایان ماه اکتبر عملیاتی می‌شود و شهرهای پاریس، سویا، والنسیا، میلان و رم در میان نخستین شهرهای اروپا قرار دارند که این سرویس در آن‌جا راه اندازی خواهد شد.

0

بدون دیدگاه