افزایش فعالیت پست با شیوع ویروس کرونا

4 سال پیش
افزایش فعالیت پست با شیوع ویروس کرونا

به گفته سرپرست منطقه پستی جنوب استان تهران: با گسترش ویروس کرونا و اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی، نقش پست در اجتماع بسیار پررنگ تر شد و فعالیت های پست بسیار افزایش پیدا نمود.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرپرست منطقه پستی جنوب استان تهران، محمد مهدی پیشقدم در ملاقاتی که با فرماندار وارمین داشتند، بیان کرد: پست در تلاش است با بالابردن فعالیت های خود، خدمات توزیع شبکه بسته ها را وسعت بخشد و تا روستاهای دوردست و محروم نیز برساند.

محمد مهدی پیشقدم اضافه کرد: به دلیل شایع شدن ویروس کرونا در کشور، بسیاری از مشاغل و کسب و کارها با تعطیلی و کاهش تقاضا رو به رو هستند، حجم فعالیت های ارسال مرسولات به طور چشمگیری افزایش یافته است و کارمندان پست سعی دارند تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و بدون وقفه در اختیار مردم قرار دهند.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی باعث شده است که کارکردهای پست بیشتر از قبل برای مردم مشهود گردد.

امروزه بسیاری از شهروندان امور خود را به شرکت پست می سپارند، این امر سبب تقدیر از این مجموعه توسط مقامات ارشد کشوری از جمله رئیس جمهور و معاون اول ریاست جمهوری گردیده است.

افزایش ترافیک ارسال محموله های پستی

پیشقدم با اشاره به اینکه پیک ترافیک ارسال محموله های پستی که به طور معمول هر ساله در اسفند ماه می باشد افزود: در سال جاری شاهد این هستیم که در خرداد ماه نیز حجم زیادی از مرسولات پستی برای ارسال به پست عرضه گردیده و حتی میتوان گفت در این روزها ترافیک ارسال محموله از اسفند ماه نیز بیشتر است.

وی در ادامه افزود: با توجه به شایع شدن ویروس کرونا در کشور کسب و کارهای خانگی افزایش یافته و بیشتر مردم به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش می گذارند، پست به جهت رفع برخی از مشکلات کسب و کار مردم، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات آفلاین پرداخت هزینه خرید و فروش محصولات را دارا می باشد.

منبع: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

0

بدون دیدگاه