محمد احمدی مدیرعامل شرکت ملی پست در دولت مسعود پزشکیان شد

2 هفته پیش
محمد احمدی مدیرعامل شرکت ملی پست در دولت مسعود پزشکیان شد

محمد احمدی مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات دولت مسعود پزشکیان شد. او همچنین با حفظ سمت مدیرعاملی، به عنوان رییس هیات مدیره شرکت پست منصوب شد.

🔹 ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم، در تاریخ شانزدهم مهرماه ۱۴۰۳،«محمد احمدی» را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

🔹 پیش از محمد احمدی «محمود لیایی» از بهمن ماه ۱۴۰۰ در این جایگاه قرار داشت.

در حکم ستار هاشمی خطاب به محمد احمدی مدیرعامل جدید شرکت ملی پست آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران” منصوب می شوید.»

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات دولت مسعود پزشکیان در حکم انتصاب محمد احمدی آورده است:امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری “مدظله العالی” و قانون برنامه هفتم توسعه و  با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران ساعی و سرفراز باشید.

محمد احمدی مدیرعامل شرکت ملی پست کیست؟

🔹 محمد احمدی دانش‌آموخته دکتری مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه تربیت مدرس است. او پیش از این به عنوان معاون فنی و بازرگانی شرکت پست، معاون دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر آموزش و امور‌ دانشجویی دانشکده پست و مخابرات فعالیت کرده است.

0

بدون دیدگاه